בזק בינלאומי עוברת לשיווק תוכן טלוויזיוני
בזק בינלאומי, ספקית האינטרנט המובילה בישראל, מתחילה לשווק מהיום (ג') את ערוצי הספורט החדשים של צ'ארלטון - "ספורט1" ו"ספורט2".
במסגרת ההסכם עם צ'ארלטון, תשווק בזק בינלאומי את ערוצי הספורט כ"חבילת ספורט", הכוללת גם חיבור לאינטרנט המהיר, וזאת ללא תשלום על הערוצים בחצי השנה הראשונה. לדוגמא: חבילה של אינטרנט במהירות 2.5/3 מגה + 2 ערוצי הספורט החדשים, תעלה 59.90 שקל למשך חצי שנה.לשם השוואה, כיום, ניתן לרכוש את 2 ערוצי הספורט ישירות דרך HOT, במחיר מינימלי של כ-50 שקל לחודש.
ערוצי "ספורט1" ו"ספורט2" משדרים את משחקי הנבחרת הצעירה ביורו 2007, ליגת העל בכדורגל, הליגה האנגלית, כדורגל ברזילאי, תוכנית האולפן "בטריבונה" ושידורים ישירים נוספים.
לדברי עטרה ליטבק -שחם, סמנכ"ל השיווק של בזק בינלאומי: "בזק בינלאומי, כחברת אינטרנט מובילה מחפשת כל העת הזדמנויות להעניק ללקוחותיה יותר. במהלך הנוכחי, אורזת החברה את המדיה האינטרנטית והטלוויזיונית להצעה האטרקטיבית ביותר הקיימת היום בשוק".
"אנחנו צופים כי אלפי חובבי ספורט יצטרפו גם הם לבזק בינלאומי", הוסיפה ליטבק-שחם.