פיליפס מרחיבה הפצת מוצרי צריכה לרשתות הפארם

מדובר במהלך ראשון עבור חברת פיליפס, לשיווק מוצריה בערוצי המכירה של רשתות הפארם המובילות, ביניהן: סופר פארם, ניו פארם וחנויות הפארם הפרטיות
אפרת אדיר |

חברת "פיליפס" מרחיבה את מערך ההפצה שלה למוצרי הצריכה ונכנסת לרשתות הפארם בהשקעה של כ-700 אלף שקל.

מהלך השיווק לרשתות הפארם מתבצע באמצעות חברת שסטוביץ' ומדובר במהלך ראשון עבור פיליפס, לשיווק מוצריה בערוצי המכירה של רשתות הפארם המובילות, ביניהן: סופר פארם, ניו פארם וחנויות הפארם הפרטיות.

הכניסה לערוץ מכירות הפארמים תלווה בקמפיין פרסום הכולל סרטון טלוויזיה, פעילות קד"מ וליווי מבצעים מסחריים באמצעות דיול.

מוצרי הצריכה שישווקו ברשתות הפארם הינם קו המוצרים החדש של פיליפס לשנת 2007 הכולל מגוון רחב של מכשירים להסרת שיער, ביניהם, הדגם המוביל: Satinelle Ice Premium דגם HP-6503, שהינו המכשיר הנטען היחיד בארץ, המשלב בתוכו מצנן קרח לצינון העור ומערכת מסג' אקטיבי. בנוסף, יושקו גם יתר הדגמים החדשים של החברה עם אחריות לשנתיים של אלקטרה.

עמרי לוין, מנכ"ל פיליפס ישראל, ציין כי"פיליפס שמה לעצמה כיעד את הרחבת ערוצי ההפצה בכל תחומי מוצרי הצריכה, והמהלך הנוכחי הוא המשך לאסטרטגיה זו.לדבריו, "הצרכניות של מוצרי הסרת השיער לנשים נמצאות גם ברשתות הפארם ועל כן חיפשנו להרחיב את הפעילות המסחרית שלנו לערוץ זה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה