שלמור תקשורת ושלמור שרף זכו בתקציב רשת טיב טעם

שתי החברות ינהלו במשותף את תקציב יחסי הציבור של הרשת; במקביל, בוחנת הרשת מספר משרדי פרסום במקומו של "יורו תל אביב"
אפרת אדיר |

חברות יחסי הציבור והייעוץ האסטרטגי "שלמור תקשורת" ו"שלמור שרף" נבחרו לנהל במשותף את תקציב יחסי הציבור והדוברות של רשת מעדניות "טיב טעם".

במקביל, בוחנת הרשת בימים אלה מספר משרדי פרסום על מנת להחליט בהמשך לאיזה משרד פרסום יעבור התקציב, לאחר שטופל ב"יורו תל אביב" מסוף 2006.

הטיפול בתקציב היח"צ והדוברות, אשר יחל כבר מחודש יוני השנה, יכלול טיפול באסטרטגיה התקשורתית של החברה ושל רשת החנויות, בניית המותג וטיפול בשוק הון.

חברת שלמור תקשורת, בהנהלת אירינה שלמור ודניאלה לאור, מתמחה בבניית מותגים ותיחזוקם בתחום הקמעונאות, הצרכנות והלייף סטייל ובין לקוחותיה גופים מובילים במשק כגון: קבוצת קופלר (סופר-פארם, בלוקבסטר, טויס אר אס, מקדונלד'ס), תנובה, ויסוצקי, חוגלה-קימברלי, בנק לאומי ועוד .

חברת שלמור שרף, הנמצאת אף היא בבעלות אירינה שלמור ושותפה מוטי שרף, מתמחה בייעוץ אסטרטגי תקשורתי, טיפול בשוק ההון וניהול משברים. בין לקוחותיה: אמדוקס, HP, קבוצת פישמן, קבוצת עזריאלי, אלרן אחזקות, פריזמה, משטרת ישראל, רכבת ישראל, נמל חיפה ועוד.

אירינה שלמור: "אנו שמחים על אפשרותנו ליישם את הידע והמומחיות שלנו בגוף יצירתי ופורץ דרך כמו טיב טעם. ביחד, אנו נחזק את מעמדה כרשת המזון השלישית בגודלה בישראל".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה