יוניליוור משיקה סדרת טיפוח לשיער של המותג דאב
יוניליוור ישראל מרחיבה את מותג "דאב" ומשיקה סדרת טיפוח חדשה לשיקום השיער בשם: "דאב Therapy". הסדרה מכילה סרום משקם ו-25% לחות, פועלת לתיקון הנזק המצטבר ומעניקה לשיער רכות ומראה בריא ומטופח.
סדרת הטיפוח החדשה כוללת 3 מוצרים: שמפו, מרכך ומסכה לשיקום השיער.
ממחקרים שערכה יוניליוור עולה, כי כ-60% מהנשים אינן מרוצות ממראה שיערן מסיבות שונות, לכן הן עושות פעולות שונות על מנת להפוך את שיערן ליפה יותר בעיניהן. עם זאת, כל פעולה לעיצוב השיער, פן, הברשה, צביעה או סלסול, גורמת לקרעים בסיב השערה ולנזק שהולך ומצטבר עם הזמן.
רותי סלמון-גולדברג, מנהלת השיווק של תחום הטיפוח האישי ביוניליוור ישראל: "סדרת דאב Therapy מהווה חדשנות אמיתית בתחום טיפוח השיער, והיא הראשונה להציע מוצרי טיפוח לשיער המכילים בתוכם סרום משקם ו-25% לחות. השקת הסדרה החדשה נועדה להמשיך ולבסס את מעמדו של דאב כמותג מקצועי לטיפוח השיער".
השקת דאב Therapy תלווה בקמפיין טלוויזיה, קולנוע, אינטרנט ופעילות בנקודות המכירה, תחת הסיסמא: "שימי סוף לנזק המצטבר בשיערך עם דאב Therapy". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון, עולה בהשקעה של כ-4.5 מיליון שקל.
תחום השמפו מהווה את הקטגוריה הגדולה ביותר מתוך שוק מוצרי הטיפוח עם 40% ומגלגל כ-370 מיליון שקל בשנה. אחריו מדורגים תחום הסבונים (32%), תחום הדאודורנטים (21%) ותחום מוצרי העור והידיים (7%).
מותג דאב נכנס לראשונה ב-2001 לתחום השיער וב-2006 השיק המותג מחדש את סדרת מוצרי השיער. בעקבות ההשקה המוצלחת, הגדיל המותג את מכירותיו ב-53% והוא אף מועמד לפרס האפ"י בקטגוריית "מוצרי צריכה לא מזון".