רשת YELLOW מחזקת את קטגוריית הבריאות בשילוב דיאטן
רשת חנויות הנוחות Yellow מרחיבה ומחזקת את קטגוריית הבריאות בהשקעה של כ-3 מיליון שקל. לשם כך חברה הרשת עם הדיאטן הקליני יאיר להב, מומחה לשילוב בין תזונה ופעילות גופנית, לצורך הרכבת פתרונות של ארוחות בריאות זמינות על הדרך.
לדברי חגית קמין, מנהלת האסטרטגיה והשיווק בחברת פז, "רשת Yellow מאמצת את המגמה העולמית והביקוש למוצרי בריאות. כחלק ממתן פתרונות רלוונטיים שפיתחנו במטרה לתת מענה לקהל לקוחותינו, שוחרי הבריאות והדיאטה, אנו מנסים להקל על חייהם בתרבות המודרנית שבה העבודה סובבת סביב לשעון והציפיות לשמור על אורח חיים ומראה בריא הולכות וגוברות".
המהלך להשקת קטגוריית הבריאות ברשת, מגובה בקמפיין באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, וכולל סרט פרסומת שישודר בערוצים 2, 10 ובערוץ המוזיקה 24 וכן קמפיין אינטרנט ורדיו (קריינות - טל ברמן), לצד פעילות קד"מ נרחבת בסניפי הרשת. ההשקעה בקמפיין נאמדת ב-600 אלף דולר.
במסגרת המהלך להחדרת מוצרי מזון בריאות, תציע רשת Yellow ארוחות בריאות איכותיות, טריות ומזינות המתאימות לכל שעה: ארוחות בוקר, צהרים וארוחות ביניים במחירים הנעים מ-14.99 עד 19.99 שקל לארוחה.
לדברי יאיר להב, דיאטן קליני ויועץ מקצועי למהלך השיווקי: "תפריט מזון, בין אם לשמירה על בריאות והמשקל או לצורך הרזיה, צריך להיות בריא אישי ומתון. התפריט צריך להכיל את מרכיבי המזון ביחס נכון תוך כדי התייחסות להעדפות אישיות של כל אחד. כדי לשמור על צריכת קלוריות נכונה יש צורך להקפיד על ארוחה גדולה או קטנה כל 3 שעות כדי למנוע ירידה ברמת סוכר ועל מנת לאפשר תפקוד אופטימלי של הגוף. ארוחה כזו יכולה להכיל כריך לחם קל עם טונה, סלט, יוגורט עם גרנולה, תפוח עץ או חטיף בריאות".
לדברי בן מוסקל, מנכ"ל רשת Yellow: "במסגרת המהלך ביצענו מספר מהלכים מהותיים, בהם שדרוג שרשרת האספקה והתאמתה להפצת מוצרי מזון טריים. כמו כן, כחלק משיפור התפיסה והתמצאות הלקוח בחנות בצענו טיפול מקיף בנקודת המכירה, הכולל: תיחום לאזור המזון הטרי במקררים, שדרוג לוח התפריט המוצג באזור הדלפק והתאמתו לרוח המהלך".