נטוויז'ן מדווחת על רווח נקי של 8.6 מיליון שקל

14 אלף לקוחות חדשים נוספו לאינטרנט המהיר והכנסות החברה ברבעון הראשון הסתכמו ב-299 מיליון שקל
יוסי פינק |

חברת נטוויז'ן הממומזגת ( נטוויז'ן - ברק וגלובקול) מדווחת כעת על תוצאותיה לרבעון הראשון של 2007. הכנסות החברה הממוזגת ברבעון הראשון של שנת 2007 הסתכמו בכ-299 מיליון שקל לעומת כ-291 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי של נטוויז'ן ברבעון הראשון מסתכם בכ-8.6 מיליון שקל, לעומת הפסד שהסתכם בכ-1.3 מיליון שקל ברבעון הראשון של שנת 2006. מספרי ההשוואה שמציגה נטוויז'ן לתקופות קודמות כוללות גם את פעילות ברק וגלובקול.

עמי אראל, מנכ"ל נטוויז'ן-ברק-גלובקול, ונשיא דסק"ש: "נטוויז'ן ממשיכה להציג צמיחה ולשמור על מעמדה כחברה המובילה בישראל בתחום האינטרנט והטלפוניה הבינלאומית. ברבעון הראשון הונחה התשתית למיזוג נטוויז'ן עם ברק וגלובקול.

החברה ציינה, כי ברבעון השני החל מהלך הכולל: איחוד התשתיות הטכנולוגיות של שלושת החברות לחברה אחת, ביצוע תוכנית רה ארגון ופרישת כ-120 עובדים ומנהלים ממטה החברה, צמצום שטחים ואיחוד מוקד השירות והתמיכה תחת ניהול אחד, קליטת התנועה הבינלאומית של סלקום הצפויה להסתיים ברבעון השני והקמת חברת נענע 10 לשיתוף פעולה בין נטוויז'ן לערוץ 10

מהחברה נמסר, כי תוצאות הפעולות צפויות לבוא לידי ביטוי הדרגתי במהלך המחצית השנייה של השנה.

מספר לקוחות החברה המחוברים באמצעות האינטרנט המהיר עמד בסוף הרבעון הראשון של 2007 על כ-512,000 לקוחות אינטרנט מהיר, לעומת 498,000 לקוחות אינטרנט מהיר ב-31 בדצמבר 2006. סך-הכול גייסה החברה במהלך הרבעון הראשון של 2007 למעלה מ-14,000 לקוחות חדשים. החברה מעריכה, כי היא מחזיקה בנתח שוק של כ-37% מאספקת שירותי אינטרנט למגזר הפרטי וללקוחות העסקיים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה