גיא מור: "מה שחשוב באינטראקטיב הוא יצירה וייזום"

כך לדברי מנכ"ל TBWA/DIGITAL בפאנל האינטראקטיב שהתקיים אמש (ד') בכנס של MSN; ינון לנדנברג טען כי באינטרנט צריך להתייחס לערך הצרכני; ערן גפן ברך על התחרות בתחום
אפרת אדיר |

בכנס השנתי שמקיימת בימים אלה MSN ישראל נדונו נושאים של התפתחויות בעולם האינטרנט והשפעתן על עולם השיווק, הפרסום והכלכלה. בפאנל האינטראקטיב שכלל מנכ"לים של חברות אינטראקטיב מובילות בענף הפרסום דנו בהבדלים בין פרסום און ליין לאוף ליין. מנכ"ל TBWA/DIGITAL, גיא מור אמר בנושא: "אין מה להתעסק במשרדי האונליין והאוף ליין. מה שחשוב בתחום האינטראקטיב זו ההתעסקות ביצירה וייזום של תחומים חדשים ומאתגרים תחומים שישנו את פני הענף ופני הטכנולוגיה". כדוגמא הוא סיפר על התקדמות מחלקת ה-online pr שהקים לפני כשנה, במהלכה הוקמו בלוגים למנכ"לים שונים ולארגונים. "אני רוצה לציין שההבדל בין מנכ"ל של ארגון גדול שמדבר בבלוג שלו בגובה העיניים לגולש לבין כתבת ראיון באתר גדול הוא גדול מאוד. בלוגים היום הם הדרך בה לארגון יש את האפשרות להיחשף מול הלקוחות שלו ברמת הפרט ובגובה העיניים". מנכ"ל אידיאולוג'יק, יינון לנדנברג התייחס לנושא ממוצע ההקלקות והציג את קמפיין האינטרנט למותג ספרייט שהופק בחברה והסביר כי לדעתו צריך להתייחס לערך הצרכני. הרעיון בקמפיין באינטרנט הוא להעביר לקהל את חוויית המותג. צריך לא לתקשר אל הקהל, אלא עם הקהל. מנכ"ל GREY אינטראקטיב, ערן ארדן, התייחס בפאנל לשיווק גרילה ואמר, כי היום ישנה פנייה לקהלים בהקשר מסויים באמצעות קד"מ באינטרנט. לדגומא הוא הציג את העבודה שעשו ברשת "מקושרים" עם עליית התוכנית "החברים של נאור" לאוויר. "ארגנו תחרות גולשים באמצעות הרשת החברתית הקשורה לקונספט של התוכנית בה זכו בפרסים והניעו לפעולה", הסביר ארדן את הגישה השיווקית ברשת.

מנכ"ל Y&R אינטראקטיב, ערן גפן, הזכיר כי לפני שנתיים שלוש לא היינו במצב שהיינו יכולים לשבת בכנס ולפרגן למתחרים. לדבריו, היום אנחנו נמצאים במצב כזה שהתחרות גדולה כל כך, וכל יום אני מתרגש מחדש לראות רעיונות פורצי דרך.

עוד הוסיף גפן בהתייחס לשאלה לגבי הדומיננטיות של האינטרנט מול העולם הישן, כי מה שיעשה את ההבדל בין המדיות אלו הרעיונות הגדולים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה