H&O מסכמת רבעון עם מכירות של 114 מיליון שקל
רשת האופנה H&O פרסמה היום את דו"חותיה הכספיים לרבעון הראשון של 2007, הכוללים לראשונה את תוצאות הפעילות של רשת TAGWOMAN, שאת רכישתה השלימה H&O בינואר האחרון. מהדו"חות עולה, כי מחזור המכירות של הרשת הסתכם ברבעון הראשון של 2007 בכ-114 מיליון שקל, לעומת 110.6 מיליון שקל, בתקופה המקבילה אשתקד.
את עיקר העלייה במכירות ניתן לייחס למגזר ההלבשה שסיכם את הרבעון הראשון של 2007 עם מחזור מכירות בסך כ- 88.1 מיליון שקל, לעומת כ- 74.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, עלייה של 18%. העלייה במחזור המכירות מושפעת גם מכך שחג הפסח חל השנה בתחילת אפריל והמכירות לקראת החג נכללו ברבעון הראשון של השנה.
לדברי ד"ר ישראל פלג, יו"ר רשת האופנה H&O, "הרשת נמצאת בהמשך תנופת צמיחה. תוצאות הפעילות מראות כי צמצמנו במידה ניכרת את ההפסדים העונתיים המאפיינים את הרבעון הראשון של השנה. זאת, לאחר שנת 2006, שהיוותה שנת שיא בפעילותה של הרשת לאחר ארבע שנים רצופות של רווחיות, אשר אפשרה את התרחבותה העסקית של הרשת. מגמות הפיתוח של הרשת נגזרות הן מהתמורות בענף, והן מצעדים שננקטו בשנים האחרונות ובתוך כך פתיחת מחלקות, הכנסת מותגים בינלאומיים, עיצוב ושדרוג החנויות ונקודות המכירה."
עוד עולה מהדו"חות, כי נרשמה עלייה ברווח הגולמי של הרשת ברבעון הראשון של השנה, אשר הסתכם בכ-42.7 מיליון שקל, לעומת כ-37.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, עלייה של כ-15%.
אך בשורה התחתונה, רשמה החברה הפסד, ברבעון הראשון של השנה, שהסתכם ב-2.48 מיליון שקל, לעומת הפסד בסך 3.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ד"ר פלג מדגיש, שבניכוי השפעת TAGWOMAN היתה הרשת מסיימת את הרבעון באיזון תפעולי, לראשונה מזה שנים רבות.