אסטרטגיה חדשה בקנה של גיוון ?
חברת גיוון אימג'ינג (גיוון חו"ל) , החברה המובילה בתחום האנדוסקופיה באמצעות גלולה, הודיעה היום (ד'), כי הנהלתה תארח ביום חמישי, ה-24 למאי, את בכירי הקהילה הפיננסית בניו יורק למפגש.
במהלך המפגש הנהלת החברה תסקור את האסטרטגיה העסקית של החברה ותעדכן על מוצריה, ביניהם: PillCam SB, PillCam ESO וPillCam COLON. מטעם גיוון ישתתפו במפגש: חומי שמיר - נשיא ומנכ"ל, יובל ינאי – סמנכ"ל כספים, מרק גילרית – סמנכ"ל השיווק, קווין רובי – COO, מנפרד גרץ – נשיא EMEA, כריס רולנד – נשיא אמריקה, ואורי בראון – סמנכ"ל פיתוח עסקי.
המפגש יארח פאנל המורכב משלושה גסטרואנטרולוגים מובילים שינהלו דיון בנושא יישומי האנדוסקופיה באמצעות גלולה, ויסקרו מידע שיוצג בכנס האגסטרואנטרולוגיה Digestive Disease Week שיערך בתחילת אותו שבוע.
החברה אשר ב-8 למאי, דיווחה על גידול של 14% בהכנסות הרבעון הראשון של 2007 ל-23.1 מיליון דולר, לעומת 20.3 מיליון דולר ברבעון ראשון 2006.
אתמול, הודיעה החברה, על הרחבת פוליסת הביטוח לגלולה למעי הדק. הפוליסה המשופרת מאפשרת שימוש בגלולה ללא צורך בבצוע קודם של בגסטרוסקופיה.