אסטרטגיה חדשה בקנה של גיוון ?

החברה הודיעה היום, כי הנהלתה הולכת להיפגש עם בכירי הקהילה הפיננסית בניו יורק ביחד עם 3 גסטרואנטרולוגים מובילים לקראת סוף החודש
אריאל אטיאס |

חברת גיוון אימג'ינג (גיוון חו"ל) , החברה המובילה בתחום האנדוסקופיה באמצעות גלולה, הודיעה היום (ד'), כי הנהלתה תארח ביום חמישי, ה-24 למאי, את בכירי הקהילה הפיננסית בניו יורק למפגש.

במהלך המפגש הנהלת החברה תסקור את האסטרטגיה העסקית של החברה ותעדכן על מוצריה, ביניהם: PillCam SB, PillCam ESO וPillCam COLON. מטעם גיוון ישתתפו במפגש: חומי שמיר - נשיא ומנכ"ל, יובל ינאי – סמנכ"ל כספים, מרק גילרית – סמנכ"ל השיווק, קווין רובי – COO, מנפרד גרץ – נשיא EMEA, כריס רולנד – נשיא אמריקה, ואורי בראון – סמנכ"ל פיתוח עסקי.

המפגש יארח פאנל המורכב משלושה גסטרואנטרולוגים מובילים שינהלו דיון בנושא יישומי האנדוסקופיה באמצעות גלולה, ויסקרו מידע שיוצג בכנס האגסטרואנטרולוגיה Digestive Disease Week שיערך בתחילת אותו שבוע.

החברה אשר ב-8 למאי, דיווחה על גידול של 14% בהכנסות הרבעון הראשון של 2007 ל-23.1 מיליון דולר, לעומת 20.3 מיליון דולר ברבעון ראשון 2006.

אתמול, הודיעה החברה, על הרחבת פוליסת הביטוח לגלולה למעי הדק. הפוליסה המשופרת מאפשרת שימוש בגלולה ללא צורך בבצוע קודם של בגסטרוסקופיה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה