תוכן שיווקי ב"האלופה"? בוחרת מעודדות של הרבל אסנס
סוגיית התוכן השיווקי אינה מרפה מהטלנובלה "האלופה". לאחר שנקנסה HOT, מפיקת התוכנית, בסך 90 אלף שקל על הפרסומת הסמויה לביה"ס האקסטרני "אנקורי", ששולבה בעונה הקודמת, החליטו החברה שלא לשלב תוכן שיווקי בעונה השנייה של הטלנובלה. בנוסף, נפתח נגדה הליך הפרה נוסף על מהלכי הפרסום הסמוי של הטוטו ואופנת קאפה, גם בעונה הראשונה.
אולם, כעת יוצאת "האלופה 2" של HOT ו"דרסט הפקות" בהודעה על שיתוף פעולה ייחודי עם מותג השיער "הרבל אסנס", במסגרתו, תיבחר להקת מעודדות רשמית שתחמם את האווירה על המגרש ותעודד את קבוצת הכדורגל "הכח ירושלים", סביבה מתרחשת הטלנובלה.
הלהקה תיקרא "הניחוחות" ובסוף חודש מאי יתקיימו אודישנים בכל רחבי הארץ בהשתתפות כוכבי "האלופה" וצוות שופטים מקצועי. האודישנים ישודרו בתוכנית "האלופה - חדר הלבשה" אשר משודרת בערוץ "HOT בידור ישראלי" וגם מתאפשרת להזמנה מיידית ב-V.O.D. גולשי האינטרנט יוכלו להצביע באתר הרשמי של "האלופה" ולהשפיע מי תהיינה שבע הנבחרות שירכיבו את להקת "הניחוחות", בהנחיית אתי פולישוק.
בבחינת הגבול בו עובר תוכן שיווקי, מדובר במהלך מטעה, שכן אין מדובר בתוכן שיווקי גרידא עם טקסט מכוון, אלא בשיתוף פעולה חוץ-מסכי. מ-HOT נמסר, כי לא מדובר בתוכן שיווקי מאחר והמעודדות , בשלב זה, אינן מופיעות על מסך הטלוויזיה בסדרה. "אנחנו פועלים ונמשיך לפעול לפי הנחיות וחוקים של המועצה", כך מסרו בחברה.
גם מ"הרבל אסנס" נמסר, כי הרשות מודעת לשת"פ ואין בה משום חריגה מתקנות התוכן השיווקי.