3 מיליון שקל לקמפיין פלפל עם עדי הימלבלוי

הקמפיין יעלה בעיתונות ובאינטרנט וילווה במגוון פעילויות קד"מ במסיבות חוף ברחבי הארץ
שרות Bizportal |

פלפל, מותג בגדי הים לצעירות, עולה בקמפיין בהשקעה של 3 מיליון שקל בעיתונות ובאינטרנט. כמו כן, יערכו פעילויות קד"מ במסיבות חוף במהלך הקיץ, בחופים שונים ברחבי הארץ.

את קמפיין פלפל מובילה עדי הימלבלוי, הנערצת בקרב בני הנוער. לצדה של הימבלוי משתתפת בקמפיין גם הדוגמנית פז דוידוביץ'.

עופר נוינר, סמנכ"ל השיווק של פלפל אמר לרגל הבחירה בעדי הימבלוי: "עדי הימלבלוי, כוכבת הצעירות, נבחרה להוביל את הקמפיין של פלפל, על אישיותה הכובשת המשולבת ביופי מדהים ומשום היותה כוכבת נערצת ואהובה בקרב קהל הצעירות של פלפל. לקראת הכנת הקמפיין ערכנו סקר בקרב קהל היעד שלנו והימלבלוי נבחרה פה אחד".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה