פריגת מחליפה אסטרטגיה שיווקית ומציבה את הפרי במרכז
יצרנית המשקאות מבוססי פרי טבעי, "פריגת", משנה אסטרטגיה שיווקית ומציגה את החיבור של המותג העל לעולמות הבריאים של הפירות. במסגרת המהלך, בהשקעה של כ-7 מיליון שקל, שמה פריגת את הפרי במרכז, מול הצרכנים ובתקשורת השיווקית, כחלק נכסי ואינטגרלי המושרש בערכי המותג. הסיסמא שנבחרה להוביל את המהלך: "הכי טוב פרי. פריגת". המהלך השיווקי יתוקשר בקמפיין פרסום חדש באמצעות פרסום JWT. הסרטון הופק בטכנולוגיית אנימציה מתקדמת במטרה לייצר עולם ריאליסטי של פירות. צפריר גרנט, סמנכ"ל שיווק פריגת: "ממחקרים שערכנו בקרב מאות צרכנים עולה כי הצרכן מחפש לצרוך מוצרים שמעניקים לו תועלות פונקציונאליות ואמוציונאליות. המשקאות מבוססי פרי מעניקים לצרכן את התחושה וההרגשה הנוסטלגית שעליו גדל - ההתענגות על טעם, השמחה והאושר שמקורו בטבע המעניקים לצרכן בנוסף ערך תזונתי שמתאים לסגנון החיים הבריא שהצרכן רוצה לסגל לעצמו". על פי נתוני סטורנקסט, שוק המיצים והמשקאות הקלים בישראל נאמד בכ-830 מיליון שקל בשנה (סיכום, 2006), כאשר חברת פריגת פעילה בכל הקטגוריות, החל מסירופים, דרך משקאות קלים, נקטרים ועד למיצים הסחוטים והקפואים.