הפרסומת של חודש מרץ: "פלאפון - פסח אפיקומן"

הפרסומת זכתה ב-71 נקודות, מתוכן 25% עבור תרומה למותג ו-21% עבור קריאטיביות
אפרת אדיר |

מכון המחקר "מותגים" עורך, אחת לחודש, סקר פרסומות באתר OTOT בקרב 300 חברי איגוד המפרסמים ובוחר את הפרסומת האפקטיבית של החודש, על פי קטגוריות של תרומה למותג ורמת קריאטיביות. בסקר שנערך לגבי פרסומות חודש מרץ 2007, דורגה במקום הראשון הפרסומת של "פלאפון - פסח - מתנות אפיקומן לכולם".

הפרסומת, מבית אדלר חומסקי & ורשבסקי, זכתה ב-71 נקודות, 25% עבור תרומה למותג ו-21% עבור קריאטיביות. יצויין, כי חישוב מספר הנקודות המשוקלל הוא: אחוז התרומה למותג X 2 + אחוז הקריאטיביות.

במקום השני דורגה "אורנג' - דג - מרחבים חדשים נפתחים" של שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 53 נקודות - 14% עבור תרומה למותג ו-25% עבור קריאטיביות. פרסום יהושע TBWA הגיע למקום השלישי עם הפרסומת: "בנק דיסקונט - מודי בראון בנתב"ג" אשר זכתה ל-46 נקודות - 13% עבור תרומה למותג ו-20% עבור קריאטיביות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה