קבוצת אירני משקיעה 13 מ' ד' במתחם חדש של פקטורי 54
כשנתיים לאחר פתיחת קונספט המותגים "פקטורי 54" בנתניה, שזכה להצלחה עם 2 מיליון מבקרים בשנה ומחזור מכירות של 50 מיליון שקל בשנה, פותחת "קבוצת אירני" מתחם שני בקניון "ארנה" בהרצליה, בהשקעה של 13 מיליון דולר.
כמו כן, בכוונת הקבוצה להרחיב את הרשת של 6 מרכזי אופנה, אשר כל אחד מהם ישא אופי, תוכן ועיצוב שונים. המתחם הראשון בארנה משתרע על פני שטח של 3,000 מ"ר ויכלול מיני-בוטיקים של מותגי העל בעולם האופנה הבינלאומי, בהם: D&G מבית דולצ'ה וגבאנה, ארמאני, VERSACE, אלכסנדר מקווין, הקו הצעיר של CK, CAVALLI, FERRE ואחרים.
רוני אירני, מנכ"ל הקבוצה מציין, כי השאיפה של קבוצת אירני היא להוסיף מימד אחר לעולם קמעונאות האופנה בישראל וליצור שפה חדשה של חווית קניה. "ריגוש הוא שם המשחק", אומר אירני, "בשנה וחצי האחרונות בדקנו וחקרנו טרנדים והתנהגות צרכנית בארץ ובעולם. נושא המותגים בכלל ומותגי יוקרה בפרט זוכים לחשיפה עצומה במרכזי ובירות העולם ולא רק בבירות האופנה. ההשראה לקונספט הייחודי הוא מתחם "קורסו קומו 10" במילאנו, המציג במבנה אחד, אותנטי ומשופץ, טעימות ונגיעות ממיטב המעצבים בעולם".
הסניפים הקרובים מתוכניים להיפתח בנמל תל אביב, בראשון לציון, בבאר שבע ובאילת. את הפרסום לפקטורי 54 מוביל הקונספט: FASHION IS RELIGION. לדברי משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין FCB, הקונספט נבחר מתוך כוונה להמחיש את החוויה העל חושית שב"מקדש מותגים" שכזה.
קבוצת אירני מותגה לפני מספר חודשים והיא מאגדת בתוכה מספר חברות בת ורשתות בתחום האופנה והספורט. מדיווחי החברה, היקף הפעילות בשנת 2007 של כלל הקבוצה יגיע ל-420 מיליון שקל.