איש השיווק של אפריל: שי אלטמן, מנכ"ל ריגלי ישראל

זאת בשל השקת מסטיק אורביט פרופשיונל שהפכה את המסטיק לממתק הנמכר ביותר בישראל בשנת 2006
אפרת אדיר |

איגוד המפרסמים בחר בשי אלטמן, מנכ"ל ריגלי ישראל, כאיש השיווק של חודש אפריל. אלטמן (35), יוצא קיבוץ, החל את פעילותו בחברה לפני 10 שנים, כמקדם מכירות באזור הדרום, ותוך חמש שנים הגיע לכס המנכ"ל.

השקת אורביט פרופשיונל, מסטיק שמסייע בניקוי השיניים, הפכה את המסטיק לממתק הנמכר ביותר בישראל בשנת 2006. ההשקה אף הביאה לפריחה מחודשת של אורביט, עם גידול במכירות של 9% בשנת 2006.

יצויין, כי ריגלי משקיעה בפרסום בהקפים גדולים, כאשר אורביט הוא המותג הרביעי מבחינת היקף הפרסום בענף המזון ען הוצאה ריאלית לפרסום של 6.1 מיליון דולר במחירי מחירון ב-2006. המותג מקדים בהיקף הפרסום מותגים ידועים רבים כמו מילקי, במבה או שוקולד פרה. לפניו ברשימת המפרסמים נמצאים מקדונלד'ס, דנונה ויופלה.

הסיבה להיקף הפרסום הרחב נובעת מהעובדה שמסטיק הוא מוצר קניית הדחף האולטימטיבי - למעלה מ-95% מהמכירות של ריגלי בארץ נעשות בקו הקופות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה