אופנת קרוקר חתמה הסכם פרסום שנתי עם "לעומק התודעה"

במסגרת ההסכם, תעלה קרוקר בקמפיין קד"מ משלים לצעירים בברים ומועדונים ברחבי הארץ; שווי הקמפיין - 200 אלף דולר
אפרת אדיר |

רשת האופנה CROCKER, חתמה על הסכם פרסום שנתי עם חברת "לעומק התודעה" המתמחה בפרסום לצעירים. הקמפיין הנוכחי ישולב עם פעילות קד"מ ייחודית לצעירים בהשקעה של כ-200 אלף דולר. לצד זאת, ממשיכה קרוקר לעבוד עם משרד ענבר-מרחב-שקד, שאחראי על המסר הפרסומי של המותג לקיץ ומחזיק בתקציב הפרסום הקונבנציונלי של המותג.

הקמפיין הראשון יתמקד ב-200 מועדונים, ברים, פאבים ובתי קפה מובילים ברחבי הארץ תחת הסיסמא: "Have a Nice Ass".

במסגרת הפעילות, נציגים של רשת האופנה קרוקר יסתובבו במקומות בילוי ויחפשו אחר מבלים אשר לובשים קרוקר, כל מי שיימצא לובש קרוקר ייהנה מכניסה ושתייה חופשית במועדון.

לדברי אבי לוי, מנכ"ל רשת קרוקר ישראל, קמפיין הברים שמעלה קרוקר מיועד לקהל צעיר, טרנדי ואופנתי ותומך בסיסמת קמפיין הקיץ. "הקמפיין מוביל בשורה חדשנית שלא נראתה כמותה עד כה בישראל, ומבטיח חווית קניה ייחודית ובלתי נשכחת", מוסיף לוי.

זיו פופלבסקי, מנכ"ל משותף קבוצת "לעומק התודעה": "בשנה האחרונה חל שינוי בתפיסת המדיה אצל קהל הצרכנים והמפרסמים כאחד. כיום כמעט כל קמפיין שמופנה לצעירים עובר דרכנו, ומחוזק על ידי פעילות קד"מ ייחודית אותה מפיקה מחלקת הקד"מ של החברה. המדיה שלנו מפגישה את הלקוח עם הפרסומת כאשר הוא בבילוי, במצב רוח חיובי וכשיש סקס אפיל באוויר".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה