טמפו במהלך שיווקי ברשתות שיווק עם עמדות בר הייניקן
טמפו, משווקת מותג הייניקן בישראל, הודיעה היום (ב') על כוונתה לפתוח עמדות בר ייעודיות של המותג בתוך חנויות קמעונאיות מובילות. הסניף הראשון שנבחר הוא סניף "טיב טעם" בנתניה.
לדברי מנהלת המותג בישראל, קרן מושעי: "הבחירה בסניף טיב טעם כסניף ראשון נבעה בגלל הפתיחות של הרשת לחדשנות. אנו מתכוונים לפתוח בחצי השנה הקרובה כ-5 עמדות בתוך חנויות קמעונאיות".
ההשקעה בפתיחת עמדת בר מוערכת בכ-100 אלף שקל, כאשר בשלב הראשון מתכננת טמפו להשקיע בסך הכל כחצי מיליון שקל.
העמדות החדשות מעוצבות בסגנון בר, ולצד מזיגת בירה ימכרו בו אריזות ובקבוקים של המותג היינקן ואביזרים נלווים כמו כובעים, חולצות, תיקים וכדומה. כל נקודה תאוייש בברמנית או מקדמת מכירות שתמזוג בירה לטובת התנסות וחווית הצרכנים. לדברי מושעי, "זו הפעם הראשונה בישראל שהיינקן יוצאת מעולם התוכן הנקי של מכירות בנקודות החמות ונכנסת לתוך עולם חדשני הפונה לצרכן הסופי".
עוד מדגישה מושעי, כי המהלך החדשני בו יוצאת הייניקן לראשונה הינו פועל יוצא של ניתוח מאפייני התנהגות הצרכנים היום. "הצרכן מחפש חדשנות ויזואלית בנקודות המכירה ובמיוחד במותגים בינלאומיים חזקים. מהלכים אלה הוכחו כמקור לגידולים בהיקפי המכירות ולנאמנות צרכנית מתמשכת", מסבירה מושעי את המהלך האסטרטגי.
מותג היינקן תופס כ-10% משוק הבירות בישראל והוא נחשב לבירה החזקה באירופה. טמפו היא חברת הבירה המובילה בישראל וחברת המשקאות השנייה בגודלה בישראל. היקף מכירותיה השנתי נאמד בכ-750 מיליון שקל בשנה, והיא משווקת, בנוסף להיינקן, מותגי בירה מובילים כגון בירה מכבי, גולדסטאר, סמואל אדאמס וכן את המותג החדש - גולדסטאר לייט.
לקראת יום העצמאות מציגה היינקן חידוש נוסף בעולם הבירה - חבית 5 ליטר.