רשת "ליידי קומפורט" מתרחבת עם 2 סניפים חדשים

בהשקעה כוללת של כ-700 אלף שקל; השחקנית ענת עצמון תוביל את הקמפיין לקיץ
שרות Bizportal |

רשת "ליידי קומפורט", החברה המובילה בישראל לנעלי נוחות ובריאות, משיקה שני סניפים חדשים בקניון בת ים ובקניון "פרץ סנטר" בדימונה, בהשקעה כוללת של 700 אלף שקל.

הסניפים החדשים מתווספים לארבעת הסניפים של הרשת ברמת גן, ראשון לציון, תל אביב והרצליה, זאת לצד 80 נקודות מכירה נוספות ברחבי הארץ.

השקת הסניפים החדשים תתקיים במסגרת הקמפיין החדש של רשת "ליידי קומפורט", שיובל על ידי השחקנית ענת עצמון, שנבחרה לפרזנטורית של רשת ההנעלה מתוך רשימה של שחקניות מובילות. קמפיין נעלי הקיץ של חברת "ליידי קומפורט" יעלה בקרוב במדיה באמצעות חברת "מומה פרסומאים", ויכלול פרסומות ברדיו ובעיתונות, שילוט בנקודות המכירה ויחסי ציבור בהשקעה כוללת של 100 אלף דולר.

לדברי שלומי איבגי, סמנכ"ל השיווק של "ליידי קומפורט": "כיום אנחנו רואים שמותג 'ליידי קומפורט' נמצא במהלך התרחבות משמעותי, כאשר לצד פתיחה של שני הסניפים החדשים בדרום ובמרכז אנחנו משקיעים בהרחבת המותג ותפוצתו, לצד השקעה בפרסום ויחסי ציבור, שיגדילו את קהלי היעד של המותג ויאפשרו את התרחבותו של המותג. הסניפים החדשים מעוצבים בסגנון היי-טקי חדשני, שיהווה מודל לעיצוב הסניפים הבאים של החברה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה