זוגלובק: מכירות הבשר יגדלו בכ-80% בעונת המנגלים
יצרנית מוצרי הבשר "זוגלובק" נערכת לפתיחת עונת המנגלים המתחילה בחוה"מ פסח, יום העצמאות ול"ג בעומר עם ייצור מוגבר של מוצרי בשר "על האש". בחברה צופים השנה גידול של למעלה מ-80% במכירות בהשוואה לחודש רגיל עם היקף כספי של כ-52 מיליון שקל והיקף כמותי של כ-1,400 טון בשר.
מסקר מיוחד שערכה זוגלובק באמצעות מכון גיאוקרטוגרפיה (מרץ 2007, בקרב 500 גברים ונשים, המהווים מדגם ארצי ומייצג של האוכלוסייה הבוגרת ביישובים היהודיים במדינת ישראל) לקראת יום העצמאות עולה, כי 54.2% מהישראלים ירכשו בשרים למנגל עד 500 שקל, בעוד 38.4% ירכשו בשרים למנגל עד סכום של 1,500 שקל. לעומתם, 41.4% יערכו את ארוחת המנגל ביום העצמאות בביתם.
בעז צפריר , מנכ"ל זוגלובק: "חג המנגל בקרב הצרכן הישראלי מתחיל מיד לאחר ליל הסדר ונמשך לאורך חול המועד. הוא ממשיך בחג השני של פסח, דרך המימונה שלאחר הפסח - כך כמעט ברצף עד ליום העצמאות ול"ג בעומר. בתקופה זו במפעלי זוגלובק עובדים סביב השעון ומייצרים כמות גדולה פי 3 מתקופה רגילה".
עוד ציין צפריר, כי הרכב סל מוצרי הבשר למנגל ישתנה השנה לעומת אשתקד. להערכתו, השנה תגדל באופן משמעותי בכ-30% צריכת המבורגרים, קבבים, נקניקיות ושיפודי שווארמה לארוחות המנגל בהשוואה לשנים הקודמות. הסיבה לכך היא התייקרות חומרי הגלם בעולם לייצור סטייקים.