גלידת שטראוס משתמשת בפלטפורמת האינטרנט של ICQ
גלידת שטראוס מנצלת את פלטפורמת האינטרנט וחותמת על הסכם שיתוף פעולה עם תוכנת המסרים ICQ. במסגרת השת"פ, משיקה גלידת שטראוס שלגון וניל צ'יפ מצופה תחת השם: "שלגון ICQ" ויוצאת במבצע שבו יוכלו בני הנוער לזכות במגוון פרסים ובחדר דיגיטלי בשווי של עשרות אלפי שקלים, הכולל מחשב, טלוויזיה, DVD, פלייסטיישן 3, מצלמה דיגיטלית ועוד.
המבצע יגובה בקמפיין אינטרנט באמצעות "גריי אינטראקטיב" בהשקעה של כ- 300 אלף שקל.
רונן זהר, סמנכ"ל השיווק של גלידת שטראוס, אומר כי "שיתוף הפעולה עם חברת ICQ נוצר מתוך הבנה שהאינטרנט הוא פלטפורמה המרכזית בחיי בני הנוער והערך המוסף הנכון ביותר שאנחנו יכולים לתת לקהל זה הוא מעולם התוכן של האינטרנט. מבדיקות שערכנו גילינו כי ICQ הוא אחד המותגים המובילים בקרב בני הנוער באינטרנט. תוכנת ה-ICQ מחברת מדי יום בין מאות אלפי בני נוער ולכן החיבור למבצע הנו טבעי ומותאם ספציפית לקהל היעד".
הסכם המסחור ל-ICQ נחתם באמצעות JCP. לחברה זכויות מסחור גם של PUCCA, סוניק ורובוטריקים. בישראל, משמשת תוכנת ICQ ככלי התקשורת האישי של מליון ומאתיים אלף אנשים צעירים, כאשר 81% מהמשתמשים הנם צעירים מתחת לגיל 22 ו-58% מהמשתמשים בגילאי 13-17. נתון מעניין נוסף קובע שמשך השימוש היומי הממוצע של משתמש הוא 4:55 שעות.