קמפיין ראשון ל"ליווי'ס" מאז המעבר לקבוצת אירני
לראשונה מאז המעבר לקבוצת אירני לפני כשנה וחצי, יוצא מותג "ליווי'ס" בקמפיין פרסום רחב היקף בהשקעה של 500 אלף דולר. קבוצת אירני קיבלה לידיה את הזיכיון הבלעדי לשיווק המותג "ליווי'ס" בישראל וביצעה השנה מהלכים רבים שהחזירו את המותג הנצחי לשורה הראשונה של מותגי הג'ינס האופנתיים.
לדברי יוסי אירני, מנכ"ל משותף בקבוצת אירני, "מאז קבלת הזיכיון יצרנו מהפך תפיסתי הן בחשיפת הקווים הטרנדיים של "ליווי'ס" העולמית בקרב הקהל הצעיר, הן בהקמת רשת חנויות הקונספט "ג'ינס-בר" שזכתה להצלחה רבה. שמנו דגש על אזורים צעירים וטרנדיים (כמו: רחוב שנקין, קניון רמת אביב ועוד), נכנסנו ל-70 חנויות 'רב מותגיות' אופנתיות ובמקביל סגרנו כ-150 נקודות מכירה שלא התאימו לתפיסה הבינלאומית החדשה של המותג".
בקרוב מתכנן אירני לפתוח חנות הדגל של "ליווי'ס" בנמל ת"א בהשקעה של כ-400 אלף דולר.
"מהלכים אלו הובילו להיפוך בקהל הצרכנים של המותג", מוסיף אירני. "עד לקבלת הזיכיון לידינו, הנתונים הראו כי 75% מרוכשי "ליווי'ס" היו מעל גיל 40, כיום התמונה כמעט הפוכה ו-60% מהלקוחות נמצאים מתחת לגיל 30".
עוד מציין אירני, כי הצלחת המהלכים הם חלק מהתופעה הגורפת של הרטרו, שהחזירה בשנתיים האחרונות אל השורה הראשונה מותגים בינלאומיים, כמו "אדידס" ו"פומה".
קמפיין הפרסום הנו של ליווי'ס העולמית ויעלה בבתי קולנוע, בערוץ 24, ועל גבי קירות ענק במקומות אסטרטגיים בגוש דן, כמו גם מודעות בעיתונות היומית, במגזינים וחסויות. בארץ, מטפל פרסום שמעוני פינקלשטיין בתקציב המותג.