הפרסומת של חודש פברואר: בנק דיסקונט - המציל והמוסך
הפרסומת זכתה ב-100 נקודות, מתוכן 34% עבור תרומה למותג ו-32% עבור קריאטיביות
מכון המחקר "מותגים" עורך, אחת לחודש, סקר פרסומות באתר OTOT בקרב 300 חברי איגוד המפרסמים ובוחר את הפרסומת האפקטיבית של החודש, על פי קטגוריות של תרומה למותג ורמת קריאטיביות. בסקר שנערך לגבי פרסומות חודש פברואר 2007, דורגה במקום הראשון הפרסומת של "בנק דיסקונט - המציל / המוסך".
הפרסומת, מבית יהושע TBWA, זכתה ב-100 נקודות, 34% עבור תרומה למותג ו-32% עבור קריאטיביות. יצויין, כי חישוב מספר הנקודות המשוקלל הוא: אחוז התרומה למותג X 2 + אחוז הקריאטיביות.
במקום השני דורגה "עלית קפה טורקי - קפטן בשנחאי" של שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 49 נקודות - 18% עבור תרומה למותג ו-13% עבור קריאטיביות. שלמור אבנון עמיחי מככב גם במקום השלישי עם הפרסומת: "דפי זהב - אף ארוך - מנתח פלסטי" אשר זכתה ל-41 נקודות - 13% עבור תרומה למותג ו-15% עבור קריאטיביות.