אחרי שטראוס, גם תנובה משיקה מעדן למבוגרים

סדרת המעדנים תושק תחת המותג הקורפורייט: "מעדן תנובה"; תתמודד על קהל המבוגרים מול שטראוס עם המעדן החדש הדיאטטי שלה - "מעדן שטראוס"
אפרת אדיר |

לאחר שהציפו את שוק הילדים עם מעדנים בריאותיים, יוגורטים עם חיידקים ידידותיים ומשקאות שוקו בטעמים, מנסות חברות המזון את כוחן בשוק המבוגרים עם מעדנים חדשים ומפתים. לאחרונה, השיקה שטראוס את "מעדן שטראוס" - סדרת מעדני שוקולד עם מוס שוקולד עשיר ב-99 קלוריות בלבד.

כעת, משיבה תנובה עם השקת סדרת מעדנים חדשה למבוגרים תחת מותג הקורפורייט: "מעדן תנובה". הסדרה החדשה כוללת 6 מוצרים - שלושה מעדנים קלאסיים (3% שומן) ושלושה מעדני דיאט (0% שומן) במגוון טעמים, ובפיתוח הסדרה ובהחדרתה לשוק הושקעו כ-500 אלף דולר.

לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת עסקים ושיווק בתשלובת החלב: "קרלו שולט בשוק המעדנים לילדים ללא עוררין, ושם הוא יישאר ויתפתח. על מנת להגיע לקהל בוגר יותר אנו משיקים סדרה חדשה של מעדנים תחת מותג תנובה שתענה על שלושת הפרמטרים החשובים ביותר לצרכן: טעם, איכות ומחיר".

סדרת המעדנים משווקת אף היא במעטפת של שמירה על תזונה נכונה ותסומן בשיטת הנקודות של קבוצת "שומרי משקל". אדלר מסבירה, כי הסימון החדש מעביר לצרכנים את המסר שמותר ל"חטוא" מדי פעם, ועם "מעדן תנובה" המחיר הקלורי נמוך יחסית.

המעדנים ישווקו במחיר מומלץ לצרכן של: 2.09 שקל למעדן קלאסי ו-2.85 שקל למעדן דיאט. כמו כן, בתקופת ההשקה ישווקו מאגדות התנסות ב-20% הנחה. השקת סדרת "מעדן תנובה" תלווה בקמפיין טלוויזיה ועיתונות באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, תחת הסיסמא: "מעדן תנובה - תיכנע למתוק".

כאמור, תנובה תתמקד עם המעדן החדש במבוגרים ובאופן ספציפי בגילאי 25-40 כקהל יעד תקשורתי. על פי נתוני נילסן כספי 2006, שוק המעדנים בישראל עומד על 311 מיליון שקל בשנה, מתוכו מהווה סגמנט הילדים 39.3%; המבוגרים רגיל - 9.1%,; מעדני קצפת - 42.6%; ומעדני הדיאט - 9%. בסגמנט הילדים מובילה תנובה עם נתח שוק כספי של 50% עם המותגים "קרלו" ו"באדי", בעוד שטראוס אוחזת ב-31% וטרה עם 18%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה