לקראת הפסח: רשתות השיווק מובילות בפרסום בפברואר

מקאן אריקסון מוביל החודש בדירוג משרדי הפרסום; הקמפיין המוביל: Yes Max "גלדיאטור"; פרטנר - המפרסם והמותג המוביל - לפי בדיקה של "יפעת"
אפרת אדיר |

המותג "פרטנר" מוביל הן בטבלת המותגים והן בטבלת המפרסמים בחודש פברואר 2007 עם הוצאה תקציבית לפרסום של כ-1.5 מיליון דולר , כך לפי בדיקת "יפעת בקרת פרסום", מקבוצת "יפעת", תאגיד המידע הגדול בישראל, המפרסמת את דירוג ענף הפרסום במחירים ריאליים לחודש פברואר 2007.

לקראת הפסח, רשתות השיווק מכינות את השטח ומתמקמות במקום הראשון בטבלת תתי הענפים עם הוצאה לפרסום של כ-5 מיליון דולר וגוברות על תת-ענף תקשורת סלולרית הממוקם כמעט באופן קבוע במקום השני (הוצאה תקציבית של כ-3.4 מיליון דולר). מגה הוא המותג המוביל בקטגוריה עם מבצעים רבים באמצעות מקאן אריקסון. במקומות השני והשלישי בהתאמה ממוקמות רשת "סופר פארם" ו"הום סנטר". סופר פארם בולטת עם שלל מבצעי בשמים ליום המשפחה וחגיגת איפור באמצעות באומן בר ריבנאי, והום סנטר תחת הסלוגן "הבית של המבצעים" באמצעות אדלר חומסקי וורשבסקי.

בקטגורית הסלולר, הממוקמת כאמור במקום השני, מוביל הפעם המותג הכתום של פרטנר, שהנו גם המפרסם המוביל החודש המאכלס כ-43% מכלל הפרסום בקטגוריה. פרטנר בולטת במיוחד עם פרסום למחזמר MAMMA MIA וקמפיין לאורנג' MIO עם GPS באמצעות שלמור אבנון עמיחי. פלאפון בלטו עם קמפיין פלאפון מוסיקה עם עברי לידר בניצוחם של באומן בר ריבנאי ואילו סלקום עם הוצאה לפרסום של כחצי מליון דולר, לא חדלו לשדר את המסר: "75% הנחה למכשיר שני של דור שלישי" באמצעות גיתם BBDO.

חודש כתום

תת ענף רכב פרטי מתמקם במקום השלישי עם הוצאה לפרסום של כ-1.8 מיליון דולר. הרכבים הבולטים בפרסום הם: JETTA תחת הסלוגן: "יש משפחתיות ויש JETTA" מאת פוגל OGILVY; רנו מגאן החדשה עם מערכת ESP וילדה ג'ינג'ית אחת באמצעות גליקמן נטלר סמסונוב; וולבו S80 באמצעות מקאן אריקסון.

פרוקטר אנד גמבל ממוקמת במקום השני בטבלת המפרסמים עם הוצאה ריאלית החודש לפרסום של כ-1.3 מיליון דולר בשל מהפכת ג'ילט FUSION, פרסום לפנטן פרו ויטמין ול"הוגו בוס " באמצעות אדלר חומסקי וורשבסקי.

יוניליוור נועלת את השלישייה המובילה החודש עם הוצאה פרסומית זהה כמעט לזו של פרוקטר. החברה מפרסמת בעוצמה את דגני הבוקר של "תלמה" ואת "ורד הגליל" באמצעות באומן בר ריבנאי.

מקאן אריקסון מוביל בראש

משרד הפרסום מקאן אריקסון מוביל בגדול החודש את הטבלה עם הוצאה לפרסום של כ-7.2 מיליון דולר ופרסום בולט ל"יס מקס" עם קמפיין "גלדיאטור", שזוכה החודש לקמפיין המוביל, כמו גם פרסום לרשת המזון "מגה" ולעיתון "דה מרקר" במהדורה מורחבת ועוד.

אחריו, במקום השני, ממוקם שלמור אבנון עמיחי עם הוצאה פרסומית של כ-5.5 מיליון דולר, וסוגר את השלישיה אדלר חומסקי וורשבסקי (כ-4.7 מיליון דולר).

מעניין לראות את פרסום שמעוני פינקלשטיין העולה החודש חמישה שלבים אל המקום ה-11 המכובד עם פרסום לסוכריות טיק טק, וופר חלפיניו של ברגר קינג, המוספים החדשים של מעריב ועוד.

כמו כן, פרסום GPS שקיבל לאחרונה את תקציב ערוץ הספורט ו-OLSALE, ממשיך להפגין נוכחות גם החודש בטבלת 20 משרדי הפרסום הגדולים עם פרסום לארגון המורים העל יסודיים, ניו קופל SIXT, OLSALE ועוד".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה