רקיט בנקיזר נכנסת לסגמנט הפרימיום של אבקות הכביסה
חברת רקיט בנקיזר, משווקת מותג הכביסה "קולון" בישראל, נכנסת לראשונה לסגמנט הפרימיום בשוק אבקות הכביסה ומשקיעה 5 מיליון שקל בהשקת אבקת "קולון 101", אשר מציבה הבטחה ראשונית לצרכנים בישראל - אבקת כביסה ליותר מ-101 סוגים של כתמים הבאים איתם במגע יומיומי.
לדברי החברה, מטרת ההשקה להגדיל את הצמיחה בקטגורית אבקות הכביסה ולאפשר לקולון להגדיל את נתח השוק בצורה תוספתית, מתוך כוונה לנגוס מסגמנט מותגי הפרימיום בו לא שיחק המותג עד כה.
קטגוריות אבקות הכביסה צמחה בשנת 2006 ב-7% עם היקף מכירות של 380 מיליון שקל. מותג "קולון" מחזיק כיום 12% אחוזים משוק זה, לפי נתוני סטורנקסט דצמבר 2006.
לדברי ערן תור, מנכ"ל רקיט בנקיזר, יש כיום מגמה ברורה של מעבר למוצרי פרמיום והצרכן הישראלי מוכן לשלם יותר עבור מוצרים המעניקים ערך מוסף. "הוכחנו עד היום כי אנו יוצרים צמיחה על ידי מותגי פרימיום בקטגוריות בהם אנו פועלים ודרך חדשנות רלוונטית מגדילים את נתח השוק שלנו מול האלטרנטיבות, המהלך של "קולון 101" ישיג זאת גם בקטגוריות אבקות הכביסה".
תור צופה, כי החדרת המוצר תביא לגידול של יותר מ-20% בנתח השוק של המותג. חדשנות המוצר באה לידי ביטוי גם באריזה שלו אשר מציגה למעלה מ-101 כתמים אותם היא מסייעת להסיר.
ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיה, ובו סרטון השם דגש על המגוון הרחב של הכתמים בתוספת הומור מקומי. הקמפיין גם יציג מבצע מיוחד: "לא מרוצים מתוצאות הכביסה? קבלו את כספכם בחזרה!".
המוצר יושק בשני גדלים: 1.25 ק"ג במחיר 17.99 שקל, ו-5 ק"ג במחיר 59.99 שקל.