רשת ml men השקיעה בחצי שנת פעילות 13 מיליון שקל

פתחה 25 סניפים ומתכננת בשנת 2007 פתיחת 3 סניפים חדשים בהשקעה של 1.5 מיליון שקל
אפרת אדיר |

רשת ml men, הנמצאת בבעלות אבי מלכה, מתרחבת ופותחת השבוע את הסניף ה-25, בקניון "מול הים" באילת.

בחצי שנת פעילות הקימה החברה רשת המונה 25 סניפים בהשקעה של 13 מיליון שקל. לדברי מנכ"ל הרשת אבי מלכה, הרשת הצליחה לפתוח סניפים בקניונים אסטרטגיים ובמיקומי פריים לוקיישן, כמו: בקניון עזריאלי בתל-אביב, בקניון גבעתיים, קניון הזהב בראשל"צ, בגרנד קניון בחיפה, בקריון, בקניון מלחה בירושלים, בקניון מול הים באילת, בקניון הנגב בבאר שבע, בקניון בת ים, בקניון רננים ברעננה, קניון ערים בכפר סבא, בקניון חיפה ועוד.

מלכה טוען, כי פתיחת הסניפים משקפת את היקף פעילות הרשת. "אני מייחס את הרחבת פעילות הרשת המהירה לבלעדיות בקטגוריה בתחום אופנת הגברים "ביג אנד טול". הרשת מעניקה פתרון אופנתי לגברים בגילאי 30 פלוס שעד כה לא ניתן מענה למגזר זה", מסביר מלכה את הצלחת הרשת.

בנוסף, מציין מלכה, כי הפדיון הגבוה ביותר של רשת ml men נרשם בקניון גבעתיים ומסתכם בכ-1,000 דולר למ"ר.

היעד לשנת 2007 הוא פתיחת 3 סניפים חדשים במטרה להגיע לפריסה ארצית מלאה. שלושת הסניפים יפתחו בקניון איילון, בקניון מודיעין ובקניון קריית אונו על שטח ממוצע של 100 מ"ר בכל סניף, בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון שקל. כמו כן, תגדיל הרשת את תקציב הפרסום שנאמד ב-2006 ב-1 מיליון שקל לתקציב שנתי של 4 מיליון שקל. תקציב הפרסום מטופל בענבר-מרחב- שקד.

לצד פתיחת הסניפים החדשים מתכוון מלכה להשקיע גם בהרחבת קו אביזרי האופנה לגבר שיכלול בין היתר נעלים, חגורות, תיקים, ארנקים, עניבות, הלבשה תחתונה ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה