יון פדר נבחר לאיש השיווק של חודש ינואר 2007

נבחר על-ידי איגוד המפרסמים
אפרת אדיר |

איגוד המפרסמים בחר ביון פדר, העורך הראשי של אתר ynet כאיש השיווק של חודש ינואר 2007.

פדר (53), בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בתקשורת, התחיל את דרכו העיתונאית ככתב ועורך בקול ישראל. לאחר מכן שימש שנים רבות כעורך הראשי של "כתר" ושל "ספרי ידיעות אחרונות" - 2 מהוצאות הספרים הגדולות בארץ. לפני שבע שנים הוא הצטרף לצוות ההקמה של ynet ומספר חודשים לאחר השקת האתר מונה לעורכו הראשי. לאחרונה הוזכר שמו כמועמד לתפקיד עורך "ידיעות אחרונות" במידה והעורך הנוכחי רפי גינת ימונה למנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2.

על-פי מקורות בענף האינטרנט, ל-ynet נכנסים מדי יום חול כ-700 אלף משתמשים, רובם נכנסים מספר פעמים ביום. בנוסף, כמות הכניסות אל כל אחד מן המדורים ב-ynet - ספורט, בריאות, רכב וכד' גדולה יותר מן הכניסות אל אתרי אינטרנט מתמחים שעוסקים רק בתחומים הללו.

בענף התקשורת מצביעים גם על ההישג המותגי של ynet, הנתפס כמדיום ארצי לגיטימי ושווה ערך למדיה ארציים אחרים כגון חדשות ערוץ 2, ידיעות אחרונות, או גלי צה"ל.

בניגוד לפורטלים המתחרים בו, כמו וואלה או msn, הוא מתמקד יותר בתוכן ופחות בשירותים אינטרנטיים. כניסת ynet לשדה האינטרנט הישראלי דחפה את האתרים האחרים ואף אלה שקדמו לו להרחיב את נושאי התוכן, כאשר חלקם רוכשים אותו ממקורות חיצוניים.

לצד חדשות ותכנים, האתר פועל כיום באופן נמרץ גם בתחום הקהילות ומפעיל מאות פורומים במגוון תחומים, מאקטואליה ועד בידור ורכילות, מסקס ודייטינג ועד מוזיקה וניו-אייג'. כמו-כן האתר מפעיל מאות פורומים מתמחים בתחום הרפואה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה