דמי הקישוריות יורדים ובזק יוצאת בקמפיין הסברה

מדגישה את היתרון בשיחה מבזק אל סלולר לאחר קביעת תעריף קבוע של 37.4 אגורות
אפרת אדיר |

חברת בזק יוצאת מחר בקמפיין חדש העוסק בירידת מחירי השיחות ברשת בזק. מטרת הקמפיין להסב את תשומת לב הציבור לעובדה שמשתלם יותר, לדברי החברה, לדבר מבזק גם לסלולרי.

בעקבות ירידת תעריפי דמי הקישוריות ב-1 במרץ, הורידה בזק את מחיר דקת שיחה מהרשת הקווית לסלולר ל-37.4 אגורות. לדברי החברה, מדובר בתעריף זול במיוחד, הנמוך משמעותית מתעריפי השיחה בין מנויים בתוך אותה רשת סלולרית.

"הקמפיין ידגיש בצורה רגשית ובעוצמה, ששיחות מבזק לסלולר הן הדרך הזולה והטובה ביותר ככל שמדובר בהתקשרות לטלפונים סלולאריים. הדבר נכון, גם כשזה נוגע למרבית מסלולי ההתקשרות בתוך אותה רשת סלולארית", אומר רן גוראון סמנכ"ל השיווק. "למרות מגמת השיפור בסקרים שערכנו, הרי שאחוז הלקוחות המאמינים באופן מוטעה לחלוטין ששיחה בתוך הרשתות הסלולריות זולה יותר משיחה מבזק לסלולר - עדיין גבוה מדי. עלינו להמשיך ולהסביר להם כי מדובר בהנחה מוטעית, שפוגעת קודם כל בכיס שלהם. מחירי בזק זולים הרבה יותר. וכיום בעקבות ירידת דמי הקישוריות ירדו מחירי השיחות מבזק לסלולר באופן דרמטי. זהו מידע חשוב מאוד שהלקוחות שלנו צריכים להכיר".

הסרט הופק על ידי משרד הפרסום אדלר חומסקי ומולה הפקות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה