קמפיין נוסף לפלאפון ספורט עם יוסי בניון ועמרי אפק

הקמפיין בהיקף של כ-3 מיליון שקל יעלה בטלוויזיה ובאינטרנט באמצעות באומן-בר-ריבנאי
שרות Bizportal |

פלאפון ממשיכה לקדם את עולמות התוכן בדור ה-3 תחת הקונספט "הכי טוב בדור ה-3". אחרי הקמפיין לקידום עולם המוסיקה בכיכובו של עברי לידר תעלה החברה ביום חמישי הקרוב בקמפיין פרסומי נוסף בסדרה והפעם לקידום עולם התכנים העשיר של "פלאפון ספורט".

הקמפיין, בכיכובם של קפטן נבחרת ישראל, יוסי בניון ושחקן הנבחרת, עמרי אפק, ובהיקף של כ-3 מיליון שקל, יעלה תחת הסיסמא: "הכי טוב בדור ה-3: הרגעים הכי גדולים בפלאפוןספורט" הקמפיין, שהופק באמצעות פרסום באומן בר-ריבנאי, מקדם את ההצטרפות לחבילות התוכן של פלאפוןספורט.

בקמפיין הטלוויזיה בבימויה של נירית ירון מופיע חייל אשר נבחר להישאר בבסיס ועומד מיואש בש.ג. של בסיס שכוח אל ומשחק כדורגל עם עצמו. לפתע עוצר אוטובוס של נבחרת ישראל והשחקנים ובראשם, יוסי בניון יורדים מהאוטובוס ומתחילים לשחק עמו כדורגל. הסרטון, המלווה בשירו של דניאל פאוטר "Bad day", צולם על רקע הנופים של מדבר יהודה.

טלי קידר, מנהלת אגף תקשורת שיווקית בפלאפון: "בעולם הספורט, כמו בעולמות המוסיקה, הבידור והחדשות, אנחנו מציעים בבלעדיות את כל הרגעים הגדולים עבור לקוחותינו: משחקי נבחרת ישראל בכדורגל, ליגת העל בכדורגל ומשחקי מכבי ת"א ביורוליג. הקמפיין ממחיש את יתרונו של עולם פלאפוןספורט בדור ה-3 ואת הדרך בה שידורים חיים ובלעדיים מעניקים ערך מוסף אמיתי ללקוחות ומייצרים חוויה אמיתית".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה