הגרנד קניון משקיע חצי מיליון שקל ב"בוקסינג דיי"
הגרנד קניון בחיפה יוצא השבוע במסע פרסום רחב לרגל השקת מבצע ה"בוקסינג דיי", שיערך ב-7-8 למרץ 2007. במסגרת הבוקסינג דיי יערכו הנחות של עד 70% הנחה על כל קולקציית החורף בחנויות האופנה בגרנד קניון.
הקמפיין, שיעלה באמצעות משרד הפרסום GPS מקבוצת אדלר חומסקי וורשבסקי בתקציב של חצי מיליון שקל כולל: הפקת מגאזין מיוחד לקניון שיחשוף את המבצעים, ההטבות וההנחות של המותגים בקניון, שילוט חוצות, ג'ינגל ברדיו ומודעות בעיתונות מקומית.
ישראל סביון, מנכ"ל הגרנד קניון מסר כי: "מבצע הבוקסינג דיי מכוון לפני חג הפסח במטרה להעניק לצרכנים מכל רחבי הארץ, את האפשרות לרכוש "מציאות" בתחום האופנה לילדים, לצעירים, לנשים ולגברים".
סביון מעריך שביומיים של המבצע יבקרו כ- 40 אלף איש ביום בקניון, לעומת 25 אלף איש שמגיעים מידי יום לגרנד קניון.
ה"גרנד קניון" בבעלות גד זאבי וריט ישראל נפתח בשנת 1999. הקניון משתרע על שטח של 200 אלף מ"ר, עם שטחי מסחר המשתרעים על 38 אלף מ"ר. הקניון כולל למעלה מ-200 חנויות מעסקי האופנה, מזון, חשמל, אביזרים ועוד. הקניון כולל למעלה מ-3,000 מקומות חניה מקורה.