העיר בחרה בקבוצת Lead לקמפיין ישיר ל"טעם העיר"

שלחה מעטפות עם דשא לכ-400 מסעדות ולקוחות מסחריים כדי להניעם להשתתף בפסטיבל
אפרת אדיר |

לקראת יציאתו לדרך של "טעם העיר", שוק האוכל שיתקיים ב-28 במאי למשך 4 ימים, חשבו במערכת "העיר" על רעיון קריאטיבי לדיוור. קבוצת Lead לשיווק ממוקד, המתמחה בפרסום למגזר העסקי ובשיווק ישיר, נבחרה לשגר ערכות דיוור לכ-400 מסעדות ולקוחות מסחריים מובילים במשק, במטרה לייצר חשיפה, סקרנות והזדמנויות לאירוע. היקף תקציב הקמפיין המדוור הוא 100 אלף שקל.

הלקוחות שקיבלו את הערכה, הופתעו לגלות בתוכה דשא ושלט עליו רשום: "שמור ל..." (בהתאם לשם הלקוח), כאשר הגלויה המצורפת מזמינה אותם למקם את השלט שלהם לפי בחירתם על הדשא. לדברי קבוצת Lead, הקונספט העומד בסיס הערכה מדבר על כך שהדשא בטעם העיר שווה הרבה כסף והוא נועד ליידע את מגוון הלקוחות המסחריים לגבי ההצלחה של "טעם העיר" בשנים האחרונות ולהזמין אותם לקחת חלק בפסטיבל השנה.

פסטיבל "טעם העיר" מתקיים זו השנה ה-12 והוא נחשב לאירוע האוכל הגדול בישראל עם כמות מבקרים של כחצי מיליון.

לדברי רמי יהודיחה, מנכ"ל קבוצת Lead: "העוצמה בקמפיין ישיר היא מיקוד של קהל המטרה ורלוונטיות של המסר. במקרה של טעם העיר, הרעיון הקריאייטיבי של הקמפיין מתבסס על המכנה המשותף של קהל המטרה של הפסטיבל - בעלי המסעדות ומנהלי החברות המסחריות הגדולות במשק - קהל שמעוניין לקבל "פיסת דשא" באירוע המבוקש. הפניה עצמה וההנעה לפעולה התבססו על הרלוונטיות של הקהל ושל האירוע - "אם אתה לא שם - מה הטעם?".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה