קמפיין טלוויזיה ראשון למותג ג'ייד ב-1.5 מיליון ד'
מותג האיפור, הטיפוח והבישום "ג'ייד" מבית "דניה קוסמטיקס" יוצא בימים אלה בקמפיין ביוטי תדמיתי, הכולל סרטון טלוויזיה. סך ההשקעה בקמפיין נאמד ב-1.5 מיליון דולר. על הקמפיין אחראי משרד הפרסום יהושע TBWA.
להובלת הקמפיין נבחרה הדוגמנית הבינלאומית מרטינה סובוקולבסקה, שהוכתרה על-ידי אנשי תעשיית האופנה כגירסה החדשה של פאולינה פוריצ'קובה, דוגמנית העל הבולטת ביותר של שנות ה-80. תמורת שירותיה כפרזנטורית המותג תקבל מרטינה כ- 100 אלף דולר.
אלה גולדשטיין, סמנכ"ל לקוחות ביהושע TBWA: "מרטינה מייצגת את האישה על-פי ג'ייד, הן באישיותה ובהופעתה והן בסגנון החיים שלה - חזקה ובטוחה בעצמה, נשית, קרייריסטית, מודעת לטיפוח עצמי. היא בעלת יופי שמקרין עולם פנימי עמוק ואישיות מרשימה, הכובשת בחיוך מלא שמביע שמחת חיים".
סרטון הטלוויזיה מתמקד במוצר הדגל של ג'ייד, ה"פרפקציוניסט", קרם בסיס למראה מושלם ברגע אחד. הסרטון מלווה בסיסמה: "בחיים יש מעט רגעים מושלמים, פרפקציוניסט של ג'ייד יעניק לך מראה מושלם ברגע".
הסרטון ישודר מ-7 ועד 28 בפברואר בערוצים 2, 10, 9 ו-24 וילווה בפרסום מודעות במדיה המודפסת, המתמקדות אף הן ב"פרפקציוניסט" לפי הקונספט הטלוויזיוני.
כמו כן, בתקופת הפרסום יימכר ה"פרפקציוניסט" במחיר של 119.99 שקל במקום 239.90.
"ג'ייד" הוא מותג קוסמטיקה מוביל בישראל בקטגוריית מוצרי ה-mass market prestige. הוא החל את דרכו כמותג איפור, ולפני שבע שנים נכנס גם לפיתוח ולשיווק מוצרי טיפוח. כיום מוצרי הטיפוח של החברה מהווים 40% ממחזור המכירות של המותג.
לאחרונה חדר המותג גם לשווקים בינלאומיים, ביניהם רוסיה, יוון ומדינות במזרח אירופה, שם הוא משווק ברשתות הגדולות.