שטראוס-עלית משנה את שמה לשטראוס

תשנה במקביל גם את לוגו החברה. לדברי הקבוצה, "השם החדש מייצג מגמות עולמיות של בריאות ואיכות חיים בצד הנאה, פינוק ואחריות חברתית"
אפרת אדיר |

במסיבת עיתונאים שהתקיימה הבוקר (ב') הודיע דירקטוריון שטראוס-עלית לשטראוס.

שינוי השם הינו מהלך משלים במיזוג של שטראוס ועלית, ומבוסס על הרציונל של חברה אחת עם שם אחד. כאמור, שם החברה הרשמי יהיה "שטראוס גרופ בע"מ" ובאנגלית: "STRAUSS GROUP LTD", במידה ותהיה הנפקה של מניות החברה בחו"ל.

מתוקף שינוי השם, ייבחר גם לוגו חדש לחברה, שיבטא את החזון שלה. יצויין, כי על פי תקנון החברה, שינוי שם מחייב אישור של האסיפה הכללית ורשם החברות וקרוב לוודאי שלא תהיה התנגדות לשם החדש. הלוגו החדש כולל את השם, שטראוס, הכתוב כעין חתימה אישית המסמלת חברה שמאחוריה אנשים הערבים לדמותה, אומרים בשטראוס, ולצידו של השם מופיע הסמל של הקבוצה.

על הסרת השם "עלית" משם החברה אומרת היום עפרה שטראוס, יו"ר שטראוס-עלית: "המותג עלית, עם האיכויות המיוחדות שלו, המסורת והסיפור הייחודיים שלו, מקיים קשר רגשי חזק ונדיר עם כלל הצרכנים בישראל ולכן יהיה לו תפקיד חשוב מאוד, בבניית הזהות החדשה של החברה ובצמיחתה הן בישראל והן מחוץ לישראל. המהלך של בניית חברה אחת עם זהות ברורה ושם אחד יאפשרו את המשך השגשוג של המותג עלית".

ארז ויגודמן, מנכ"ל שטראוס-עלית, אמר כי: "בשנים האחרונות עברה שטראוס עלית תהליכים משמעותיים ואינטנסיביים של שינוי, פריצות דרך, מיזוג ואיחוד כוחות. תהליכים אילו הובילו ליצירת חברה ממוזגת עם בסיס בית חזק וצומח בישראל, התומך בצמיחה בינלאומית מרשימה, ביצירת מעמד תחרותי מוביל בכל שווקי הקפה בהם אנו פועלים, ובהשקה של קונספטים ייחודיים נוספים בעלי פוטנציאל גדול בשווקים הבינלאומיים".

"היום, אנחנו נמצאים שוב בפני רגע משמעותי מאוד בחיי החברה שלנו, עוד אבן דרך חשובה בתהליכים הגדולים שאנחנו עוברים בשנים האחרונות. מהיום אנחנו חברה בינלאומית אחת בעלת זהות אחידה ממוקדת וברורה עם שם אחד", מוסיף ויגודמן.

"אנחנו פועלים במספר הולך וגדל של מדינות, הן במדינות מתפתחות והן במדינות מפותחות, בתרבויות שונות, במספר רחב של קטגוריות בעסקים שונים ודרך מספר רב של מותגים. ככל שנשכיל למצות עוד יותר את המהלך שאנחנו מציגים היום, כך נצליח לקחת את כל המרכיבים הללו וליצור מהם משהו גדול יותר, חזק, מוכר, שאנשים ירצו להיות קרובים אליו, הן פנימה והן החוצה", מגיב ויגודמן על הקשר בין שינוי שם החברה לפעילות הקבוצה בחו"ל.

"כמו המיזוג המוצלח בין שטראוס לעלית" אומר ויגודמן, "אנחנו משוכנעים שהצעד הזה עליו אנחנו מכריזים היום יאפשר לנו לעשות עוד קפיצה גדולה קדימה".

שלי שליט, סמנכ"ל השיווק הקונצרני של קבוצת שטראוס עלית שהובילה את המהלך כולו אמרה היום כי הבחירה בשם שטראוס נעשתה מאחר והוא מייצג מגמות עולמיות של בריאות ואיכות חיים בצד הנאה, פינוק ואחריות חברתית ולכן הוא מסוגל להכיל תחתיו תחומים רבים.

שליט מוסיפה: "אני מאמינה שאנחנו מבצעים חיבור אופטימאלי וחדשני בין המגמות העולמיות ליכולות הפנימיות שלנו ולמיצוי הפוטנציאל שיש לנו בישראל ובכל המדינות בהן אנחנו פרושים וכך נוכל להמשיך ולצמוח, תוך יצירת מותג בינלאומי והשפעה משמעותית בשווקים הבינלאומיים".

כמו כן, המהלך של הגדרת פורטפוליו המותגים הכולל של הקבוצה מתחת למותג החברה החדש שטראוס, נמצא עדיין בעיצומו, הן בישראל והן בכל המדינות שבהן פועלת החברה. "נבנה בכל מדינה פורטפוליו מותגים חזק שיהיה בממשק עם מותג החברה בהתאם להבנה המלאה את צורכי הצרכנים, מגמות הצריכה והחוזקות שלנו בכל מקום", אומרת שליט.

בכל מקרה, מבטיחים בשטראוס, לעלית יהיה תפקיד מרכזי וחשוב ביותר בפורטפוליו המותגים הכולל של החברה הן בישראל והן מחוץ לישראל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה