בריטיש איירווייס השיקה בעולם ובישראל את האתר שלה

בחברה מעריכים, כי העובדה שהישראלים נחשבים ל'מאמצים מהירים' של חידושים טכנולוגיים מבטיחה, כי השימוש בשירותים הטכנולוגיים המקוונים באתר ba.com ילך ויצמח
שי פאוזנר |

על רקע העובדה כי נמשך הגידול בשימוש באינטרנט בישראל וכי 72% ממשקי הבית היהודים מחוברים כיום לרשת (סקר TNS טלסקר, מארס 2006), השיקה בריטיש איירווייס מחדש בישראל, את אתר האינטרנט שלה ba.com, כחלק מפרויקט עולמי.

יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל מסרה היום נתונים אודות האתר החדש וכן אודות היקף השימוש בשירותים המקוונים של החברה בארץ, באירופה ובעולם. לדבריה: "העובדה כי הישראלים נחשבים ל'מאמצים מהירים' של חידושים טכנולוגיים מבטיחה, כי השימוש בשירותים הטכנולוגיים המקוונים באתר ba.com ילך ויצמח".

בריטיש איירווייס ישראל - בין המדינות המובילות בשימוש בשירותים מקוונים כיום (אוקטובר 2006) כ-13.4% מהנוסעים בקו תל אביב – לונדון משתמשים בשירות הבידוק לטיסה באינטרנט, לעומת 6.6% באוקטובר 2005 – מדובר בגידול של כ-102% תוך שנה. זהו היקף השימוש הרביעי בגודלו בכל המדינות האירופאיות, בהן פועלת בריטיש איירווייס. בנוסף, 2 מתוך כל 3 נוסעי בריטיש איירווייס מנתב"ג, אשר בצעו בידוק לטיסה באינטרנט, ממשיכים ומדפיסים גם את כרטיס העלייה למטוס במדפסת האישית. גם כאן מדובר בגידול של כ-117% בשימוש בשירות זה בתקופה של שנה (כ-9% מכלל הנוסעים בקו תל אביב – לונדון באוקטובר 2006 לעומת שיעור של כ-4.1% באוקטובר 2005).

אתר האינטרנט, אשר מושק מחדש בארץ ובעולם, מארח כבר היום יותר מ- 1.5 מיליון גולשים מידי שבוע, כאשר 70% מהם מדרגים אותו "טוב מאד" ו"מצוין". קטן הוסיפה "בריטיש איירווייס היתה חברת התעופה הראשונה בישראל אשר השיקה כבר בשנת 2004 שירות חדשני, המאפשר תהליך מושלם של בידוק לטיסה באינטרנט (Online Check In), כולל בחירת המושב במטוס והדפסת כרטיס העלייה למטוס (Online boarding Pass) במדפסת האישית. יצויין, כי בריטיש איירווייס הינה בין חברות התעופה היחידות בארץ, המאפשרות כיום לנוסעים לבצע בידוק לטיסה באינטרנט (Online Check In) גם לטסים בטיסות המשך. בנוסף, גם משפחות וקבוצות של עד 6 איש יכולים לבצע בידוק לטיסה בפעולה אחת באינטרנט.

בין החידושים של אתר האינטרנט ba.com המחודש: האפשרות לבצע הדפסה חוזרת של כרטיס העליה למטוס, מפה אינטראקטיבית שממחישה לחברי מועדון הנוסע המתמיד לאן הם יכולים לטוס עם כמות המיילים שנצברה בחשבונם, עצות בנושא כבודה ובריאות, מפת יעדים אינטראקטיבית, מדריך אירועים עולמי לפי יעדים או תחומי עניין ועוד.

עמוד הבית של אתר האינטרנט החדש כולל את מנוע ההזמנות, כאשר במרכז העמוד מופיעים עדכונים רלבנטיים לישראל (מבצעים, מידע שוטף), והוא מחולק מעתה רק ל-4 דפים מרכזיים, בהם מרוכז כל המידע של האתר. עובדה זו מקלה על הגולש, אשר יכול למצוא את המידע או השירות המבוקש, בכמות קטנה יותר של הקלקות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה