
צילום: יח"צ/ יוטיוב
בתוך פחות מ-8 חודשים: כ-42 אלף לקוחות הצטרפו לשירות הטלוויזיה של סלקום TV
מדוחות סלקום שמתפסמים הבוקר, עולה כי למרות התחרות מצד HOT, yes ועידן פלוס, מצליח שירות של סלקום למשוך לקוחות - לא מעט בזכות הקמפיין המוצלח של "משיח"
Posted by Hooligans on Sunday, July 26, 2015
ניר שטרן, מנכ"ל סלקום, מסר כי "הצלחת סלקום TV ממשיכה במלוא עוצמתה גם ברבעון השני. נכון להיום אנחנו עם למעלה מ-40 אלף בתי אב שנהנים מהטלוויזיה החדשה של ישראל. גם במסגרת רפורמת השוק הסיטונאי החברה חווה הצלחה גדולה עם כ-42, אלף בתי אב שנהנים ממחירים אטרקטיביים ושירות אינטרנט אחוד. הרחבת סל המוצרים הקוויים והשקת הטריפל מייצרות לנו יתרון תחרותי בשוק".