משיח. סלקום TV
צילום: יח"צ/ יוטיוב

בתוך פחות מ-8 חודשים: כ-42 אלף לקוחות הצטרפו לשירות הטלוויזיה של סלקום TV

מדוחות סלקום שמתפסמים הבוקר, עולה כי למרות התחרות מצד HOT, yes ועידן פלוס, מצליח שירות של סלקום למשוך לקוחות - לא מעט בזכות הקמפיין המוצלח של "משיח"
אלכסנדר כץ | (3)

Posted by Hooligans on Sunday, July 26, 2015

ניר שטרן, מנכ"ל סלקום, מסר כי "הצלחת סלקום TV ממשיכה במלוא עוצמתה גם ברבעון השני. נכון להיום אנחנו עם למעלה מ-40 אלף בתי אב שנהנים מהטלוויזיה החדשה של ישראל. גם במסגרת רפורמת השוק הסיטונאי החברה חווה הצלחה גדולה עם כ-42, אלף בתי אב שנהנים ממחירים אטרקטיביים ושירות אינטרנט אחוד. הרחבת סל המוצרים הקוויים והשקת הטריפל מייצרות לנו יתרון תחרותי בשוק".

הטלגרם שלנו - תכנים בלעדיים ויחודיים

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    dd 14/08/2015 22:01
    הגב לתגובה זו
    ולכן, מנועים מלצרף לקוחות חדשים, שזקוקים גם לתשתית, שאגב כלולה במחיר הטריפל... אני ממתין יותר מחודש וכל פעם מקבל תירוצים וסיפורים. יד ימין לא יודעת מיד שמאל ולא נראה שיש לבלקום אפשרות לכוף את בזק. לכן, סלקום לא יכולהל לספק כרגע שירות מלא וכל הפרסומים שלה צריכים להיות מלווים בהערת אזהרה...
  • 2.
    בני 13/08/2015 17:35
    הגב לתגובה זו
    לקוח שלהם כמה חודשים. בסהכ תמורה טובה למחיר הבעיה שהם בקושי מוסיפים תכנים חדשים ואחרי שצופים ברוב המאגר שלהם זה הופך ללא שימושי
  • 1.
    שי 13/08/2015 13:44
    הגב לתגובה זו
    בכניסה פשוטה לדף הפייסבוק של סלקום tv ניתן לקרוא בכ99 אחוז מההודעות פוסטים של כעס וזעם הנוגע לשירות לקוי ותמורה מועטה.
telegram