רשת מגה ספורט משנה קונספט שיווקי ובוחרת פרזנטור

בחרה בדודי בלסר כפרזנטור ומעלה קמפיין קיץ באמצעות באומן-בר-ריבנאי בהשקעה של 3 מיליון שקל; צופה למחזור מכירות ב-2007 של כ-270 מיליון שקל
אפרת אדיר |

רשת "מגה ספורט" חנכה היום (א') את הקונספטי השיווקי החדש של הרשת באמצעות חנות הדגל החדשה בנמל תל אביב. הקנוספט השיווקי החדש מדבר על חלוקה לעולמות התוכן של הספורט, תחת המסר: "כל עולמות הספורט, כל המוצרים, כל המותגים המובילים!".

במקביל, החליטה מגה ספורט לבחור לראשונה פרזנטור לרשת - הדוגמן-ספורטאי דודי בלסר, המככב בקמפיין החדש לקיץ 2007, שעולה בהשקעה של 3 מיליון שקל.

חנות הדגל של הרשת בנמל תל אביב, המשתרעת על שטח של 300 מ"ר, מושקת בהשקעה של כ-1 מיליון שקל. מנכ"ל הרשת, עדי רגב ציין, כי בכוונת החברה לשפץ את הסניפים הקיימים לפי הקונספט החדש. התהליך התחיל השנה ויימשך כשנתיים, כאשר בשנת 2007 ההשקעה בשיפוץ החנויות תעמוד על כ-6 מיליון שקל.

עוד ציין רגב, כי צפי מחזור המכירות בשנת 2007 עומד על כ-270 מיליון שקל, המהווים עליה של כ-16% משנת 2006.

על הבחירה בדודי בלסר כפרזנטור אומרת עינת יונגר, סמנכ"ל השיווק של רשת "מגה ספורט", כי בלסר נבחר לאחר סקרים רבים שערכה החברה אשר העלו כי הוא פונה לקהל היעד של הרשת. הקמפיין החדש, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, יכלול קטלוג מהודר, שיופץ בעיתונות הארצית ובמגזינים מקצועיים וכן, מודעות צבע בעיתונות הארצית והמקומית.

יונגר ציינה, כי הקונספט השיווקי החדש מציג את מגוון עולמות הספורט השונים, ביניהם: ריצה, חדר כושר, כדורסל, כדורגל, פילאטיס, יוגה וכדומה ממגוון המותגים המובילים בשוק, ביניהם: נייקי, קאפה, אדידס, פומה, ניו-באלנס, אומברו, ספידו, אולסטאר, TYR ו-EVERLAST.

רשת מגה ספורט מונה 32 סניפים בפריסה ארצית, מקריית שמונה בצפון ועד אילת שבדרום. הרשת נמצאת בבעלות קבוצת פישמן. 2 הרשתות המתחרות בה הן "סקאל" ו"ספורט ורטהיימר". בנוסף, בבעלות "מגה ספורט" חנות המתמחה באופניים - "רייד קלאב" הממוקמת בנמל תל-אביב ובגעש. הרשת מחזיקה גם חנות קונספט של "נייקי" הממוקמת בקניון רמת אביב.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה