סרונו: מכירות הרביף עלו ב-22% ל-229.8 מיליון ד'
חברת התרופות סרונו, מפרסמת את התוצאות שלה לרבעון השני. החברה מייצרת את ה"רביף", הנלחמת בטרשת נפוצה ומתחרה בתרופת הקופקסון של טבע. הרווח הנקי צמח ב-32.5% ל-175מיליון דולר, לעומת 132.2 מיליון דולר ברבעון המקביל. בשורה העליונה בדוחות הסתכמו ההכנסות של החברה ברבעון השני צמחו ב-15.2% ל-676.8 מיליון דולר, לעומת 587.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. מכירות הרביף רשמו גידול במכירות של 22.3% ל-229.8 מיליון דולר ברבעון השני לעומת 187.9 מיליון דולר ברבעון המקביל. בעבר ניסתה טבע לפתח גרסה אוראלית (דרך הפה) לקופקסון. גרסה זאת נכשלה. סרונו שואפת להיות הראשונה שתכנס לתחום הזה שצפוי להניב רווחים גדולים. נשיא קונצרן סרונו, ארנסטו ברטרלי, אומר היום בהקשר זה כי "מתוך השוואת הנתונים הקיימים לגבי תרופות אוראליות לטרשת נפוצה הנמצאות בצנרת למיילינקס (התרופה המפותחת על-ידי סרונו ואייבקס) עולה בבירור כי מיילינקס נמצאת בנקודת זינוק מצוינת להיות התרופה האוראלית הראשונה לטרשת נפוצה". הכנסות סרונו בכל העולם ממכירת מוצרים צמחו ברבעון השני ב-13.5% ל-611.5 מיליון דולר לעומת 538.6 מיליון דולר ברבעון המקביל. הכנסות החברה מרישיונות ותמלוגים ברבעון השני צמחו ב-33% ל-65.3 מיליון דולר לעומת 49 מיליון דולר ברבעון המקביל.