נעילה בת"א: המעו"ף איבד 1.1%, טבע צללה 5% במחזור גבוה, פריגו נחלשה

הירידות החדות בארה"ב לחצו מטה את הבורסה המקומית. בזן איבדה 2.8%, אלביט מערכות התחזקה
 |  (107)
באחוזת בית
הבורסה בתל אביב נכנעה ללחץ השלילי בשווקים בעולם בסוף השבוע ואיבדה גובה. המסחר ננעל בירידות של 1.1% במדד המעו"ף כאשר לאורך כל יום המסחר נרשמו ירידות וניסיונות ההתאוששות לא צלחו. את המגמה השלילית הובילה מניית טבע שצללה 5% במחזור גבוה ופריגו שנחלשה ב-2.9%. גם מניית בזן נלחצה כתצאה מהמחאה נגד זיהום האוויר במפרץ חיפה ואיבדה 2.8% מערכה. אלביט מערכות התחזקה.
תשומת לב המשקיעים מכוונת כלפי סין. מחר צפוי להיפתח המסחר בבורסת שנחאי בירידות שערים של כ-6%. - לכתבה המלאה. עוד נציין כי ביום שלישי תתרחש פקיעת האופציות החודשיות והדבר מייצר תשומת לב רבה בקרב הסוחרים. 
ביזפורטל מגייסת כתבי שוק הון ביזפורטל מגייסת כתבי שוק הון
מדד ת"א 35 -0.66% מדד ת"א 35 1,564.3 -0.66% מדד ת"א 35 בסיס:1,574.62 פתיחה:1,570.34 גבוה:1,572.08 נמוך:1,560.83 תמורה:695,283,039 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מדד ת"א 90 -1.16% מדד ת"א 90 1,247.85 -1.16% מדד ת"א 90 בסיס:1,262.53 פתיחה:1,260.79 גבוה:1,260.79 נמוך:1,245.64 תמורה:161,517,133 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.6% מדד ת"א בנק 2,414.38 -0.6% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,428.87 פתיחה:2,417.28 גבוה:2,421.6 נמוך:2,404.09 תמורה:204,550,516 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-830 מיליון שקלים כאשר טבע ריכזה את המחזור הגבוה ביותר - 120 מיליון שקל. 
מדד ה-S&P500 נפל 1.1% ביום שישי והנסד"ק איבד 1.5%. הדאקס צלל 2.6% באותו היום. הסיבה המרכזית ללחץ המכירות הכבד הייתה מהלך של הרשויות בסין שהודיעו כי מעתה יאפשרו לגופים פיננסים לבצע שורט על מניות בבורסה הסינית. המהלך מגיע ככל הנראה בניסיון לקרר את שוק המניות בסין שנמצאת במהלך ראלי אדיר. מדד שנחאי זינק 6.3% בשבוע החולף והשלים מהלך של עשרות אחוזים תוך שבועות ספורים. החוזים על מדדי סין הגיבו בנפילות של כ-5%.

מדד ת"א 25 עלה 2.15% בשבוע החולף (15% מתחילת השנה) כאשר מרבית העלייה התרחשה ביום א', בתגובה לזינוק במניית פריגו ברקע להצעת הרכש שקיבלה החברה ממיילן. מדד ה-S&P500 רשם השבוע ירידה של 1% והדאקס איבד 5.5%. עונת הדו"חות בוול סטירט מתנהלת לפי שעה בסוג של מגמה מעורבת, כאשר האנליסטים צופים ירידה של 4.3% ברווחי החברות. מדובר בירידה רבעונית ראשונה מאז 2009 (הסיבות הן בעיקר הדולר החזק וגם המפולת בנפט שפוגעת בחברות האנרגיה).
נציין כי מדובר בשבוע מסחר קצר (רביעי-חמישי חופש) כאשר ביום שלישי תתרחש פקיעת האופציות החודשית ומדובר בפקיעה דרמטית שכן המעו"ף ביצע מהלך חזק מעלה מאז הפקיעה הקודמת.
מניות במרכז
טבע -1.1% טבע 2,800 -1.1% טבע בסיס:2,831 פתיחה:2,850 גבוה:2,880 נמוך:2,790 תמורה:53,429,313 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה היום גובה. ביום ה' לאחר הסגירה בת"א דיווחו החברות סנדוז ומומנטה כי קיבלו אישור FDA לשווק גירסה גנרית לקופקסון. טבע הגיבה בנפילה של כמעט 4% במחזור גדול. כעת הדבר תלוי בבית המשפט שאמור להחליט האם החברות יכולות להחתחיל לשווק את הגרסה הגנרית עוד לפני ספטמבר הקרוב. 
ביום שישי דווח בבלומברג כי יודעי דבר בתעשייה מספרים כי טבע בוחנת רכישה של ענקית התרופות האמריקנית מיילן (שלפני שבוע הגישה הצעת רכש לרכוש את פריגו). על פי הדיווח טבע עוד לא פנתה רשמית או הגישה הצעה למיילן אם כי החברה האמריקנית מודעת לאינטרס של טבע להשתלט עליה. מיילן מצידה הוציאה התייחסות לפיה עסקה של טבע-מיילן לא תעבור את אישור הרשות להגבלים עסקיים. אחרי הדיווח העליות בטבע התמתנו מעט והיא סגרה בפלוס 2.2%.
תגובות לכתבה(107):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 63.
    לליאור הותיק- מחר הודעה על הקלה כמותית של העצמות שלך (ל"ת)
    וואחש 20/04/2015 23:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 62.
    לא נורא מחר 1710 הודעה אל הקלה כמותית (ל"ת)
    ותיק 19/04/2015 23:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 61.
    לסגור את שני הפורומים בגבעות. כמה מהר, ככה ייטב! (ל"ת)
    הצעת ייעול 19/04/2015 22:27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 60.
    מחר ירידות בכל בורסות העולם (ל"ת)
    משה מרעננה 19/04/2015 19:21
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • 59.
    לליאור- פה פורום כלכלי ופלילי ביחד ומניות לא תמיד עולות
    ניסים דבוש בת ים 19/04/2015 19:19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אבל אתה תעלה לשמיים אם רק תדבר לא יפה. יותר מדי אנשים חמים עליך אש... אז אל תתן להם סיבה לעשות מה שהם רוצים כדי לחנך אותך. זהו כאן נגמר העניין שבוע טוב לכולם.
    סגור
  • 58.
    לליאור מרעננה- אין פה שום משה
    ניסים בת ים 19/04/2015 17:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כיראה נדפקת חזק מהריב שלך עם השביבניקים ואתה מדמיין שמות , כאן זה יהיה מהיום והלאה הפורום הפלילי מספר אחת בישראל אם אם תגרום לכך בעוד חצי מילה. המטרה שלנו בסוף זה שלא תכתוב בשום פורום כלכלי בעולם כי אתה תשלם ביוקר בחיים אם תמשיך לקלל את החברים שלי משביב
    סגור
  • 57.
    בונוס=100
    אלנתן 19/04/2015 17:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    http://www.bizportal.co.il/biomed/news/article/406532
    סגור
  • 56.
    בונוס
    אלנתן 19/04/2015 16:46
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בונוס ביום של ירידות ממינוס 2 לפלוס 4. 50 אחוז מתחילת השנה . בזמן האחרון מחזורים מעניינים. כדאי לעקוב.
    סגור
  • 55.
    אני חושב
    דזמונד 19/04/2015 16:12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שגרמניה איבדה את המומנטום החיובי שנשען על הזרמה בלוף. בעיות וחובות הגוש בה גדולות שאפילו הקטר הגרמני עומד לשווק. לדעתי המשך החולשה תימשך ותיתגבר וגרמניה תשיל את האחוזים שעשתה מתחילת השנה ותיכנס לתחום האדום ואפילו אדום חזק. אולי כבר מחר אירופה תירעד עם או בלי קשר ליוון. כל החוכמולוגים שקראתי כאן שממליצים על הסטת כספים לאירופה ובלא בלא בלא..פשוט לא מבינים עד כמה המצב כאן קשה. הסתרת וסילוף עובדות נילמדה יפה מהאמריקאים..וכל הבנדה יחדיו עומדת לצלול למצולות. זאת דעה אישית ופרטית וכל אחד יקח ממנה את המתאים לו וישא בתןצאות או יהנה מההצלחה. אבל מה שנכתב רץ באירופה בשושו והם מנסים לשדר עסקים כרגיל..דראגי עצמו נחשב כאן ללא יוצלח שפוחד מהצל של עצמו והחליט על ההרחבה המטומטמת למרות שבאמריקה כבר מבינים שהיא הביאה נזק רב ולא תועלת.
    סגור
  • בכול מקום יש בעיות וחובות
    ציון 19/04/2015 18:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההערכהשלך היא נבונה אבל סטטית בכול אזור יש חובות ובעיות גם בארהב וגם בארץ בורסה זה לא חברת ביטוח אז על פי מה שאתה אומר אל תשקיעו בשום מקום אתה צריך להתייחס לזמן נתון עכשוי ואף מדינה לא פוגעת בעצמה בסופו של דבר
    סגור
  • 54.
    לא נפלתי בפח שלך. היה יותר טוב אם היית מקצר
    ל 48 19/04/2015 15:13
    הגב לתגובה זו
    1 4
    ואומר לא לקנות מניות כי מפסידים. בטח לא התפטרת . בטח לא אמרו לך למצע . אולי הסיפור על הפולניה נכון. אבל היא כנאה מהסוג שכל בוקר מסתכלת בראי ואומרת מגיע לו!. והיא צודקת
    סגור
  • פיספסת את כל הפואנטה
    48 19/04/2015 16:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ואתה משתין מחוץ לפיילה. איני מבין במניות ואני רומזאו אומר דבר.כל כוונתי הייתה שפשוט היה לי טוב...אבל..העיינים הגדולות תמיד מחפשות יותר ויותר..ואגב ..יש לי בלי קשר לתיק הסולידי שלי אופציות של החברה שאני עובד ובכמות גדולה ולא המרתי ולא מכרתי ולא נגעתי ולפי חישוב רואה החשבון שלנו הם שוות מאות מונים מאז שהתחלתי לקבלן ולאספן לפני 25 שנה שהתחלתי בחברה בתור מהנדס צעיר. היום אני בעמדה ביינונית פלוס פלוס עם סיכוי להשתלב בעשיריה המובילה דל החברה כולל מנכל..אז זה כל הסיפור ידידי.
    סגור
  • מה קרה יש לך אופ למניות בכורה של החברה זה שווה לא מעט
    ל 48 19/04/2015 19:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אז חלק ממניות ירד לאחרונה אבל תוכל למקסם ולמתן ירידות עם אתה תחזק עוד בירידות אבל בשביל זה צריך נזילות אם אין אז תמתין בסבלנות המתנת 25 שנה עם האופ ולא מימשת אז עוד שנה או יותר תמתין עד היפוך מגמה כל טוב ובהצלחה
    סגור
  • איך אתה בעשיריה המובילה ?
    אם התפטרת 19/04/2015 18:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    והאופציות יכולות גם לרדת. גם המס בבורסה עלה.
    סגור
  • 53.
    יורדת ללא הפסקה.. (ל"ת)
    כן פייט?? 19/04/2015 14:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 52.
    לא להתרגש מהירידות, כך שוק בריא צריך להתנהג
    אחת שמבינה א 19/04/2015 13:54
    הגב לתגובה זו
    8 3
    הגיע הזמן שנראה קצת אדום בעיניים, המניות שעלו הרבה בחודשיים האחרונים, צריכות לפחות לרדת 5- 7% כדי לקנות, המעוף ימשיך לתקן ושוב נראה עליות יפות בהמשך, דבר אחד אני שוב ממליצה לאסוף טאואר בכל ירידה לאסוף, שבוע טוב ומהנה לכולם!
    סגור
  • טען עוד
  • טאואר וטאואר ילא גם את.... (ל"ת)
    לאחת שמבינהא 19/04/2015 14:18
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 51.
    טבע
    צורי 19/04/2015 13:52
    הגב לתגובה זו
    2 7
    לקחתי מנה רצינית . רק סבלנות , החיפזון מהשטן.
    סגור
  • 50.
    מתקנת כלפי מעלה! 751032
    ננו דיימנשיין 19/04/2015 13:05
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ירדה חזק, בלי שום סיבה, המוצר שלהם להיט וייחודי. ביום של ירידות יש לכם איפה להרוויח כסף. שימו לב! היה תגיע לשער 1000 תוך חצי שנה מקסימום
    סגור
  • 49.
    הזמן שמישהו יקח את המושכות בידיים ויטפל בסוס גבעות עולם
    אני חושב שהגיע כבר 19/04/2015 13:01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    - מציע שתפנו במרוכז ושאף אחד לא יסמוך על השני!!!
    סגור
  • 48.
    אני משקיע סולידי כל חיי גג 5 אחוז במניות בתיק
    איך אכלתי אותה 19/04/2015 12:12
    הגב לתגובה זו
    11 4
    אני די בכיר בהייטק ומרוויח יפה וחסכתי ממון. עקבתי בדבקות אחר המומחים בארץ ובעולם וגם אחרי כל מיני פוחלצים שסיפרו שלא צריך לעבוד והכסף זורם לחשבונות חופשי ואפילו 10000 ש ביום שזה קרוב לרבע מליון בחודש שזה פי 10 חודשי ממה שאני מרוויח נטו בחודש. האמנתי..והתפטרתי והלכתי ליועץ בבנק שגם חשב וקרה את המומחים והפוחלצים כאן ובכל האתרים...קניתי באר. באירופה ובאמריקה. ואני אידיוט ודפוק שהלכתי בשיטת "המומחים" והפוחלצים. עד עכשיו אני מופסד תשואה של 5 החודשים שהירווחתי בסולידי. ועכשיו אני שואל את עצמי לברוח ולשכוח מהפצע או להתחיל לקנות בירידות לקזז כמו שמציע מנהל הסניף. הפולניה שלי כבר מזנבת בי ואף משפילה אותי..אומרת למה אתה חזיר לא טוב לנו מה היה. צריכים לקפוץ מעל לפופיק. וואלא צדקה באמא שלי הפולניה שלי.
    סגור
  • ל 48
    מאיר 19/04/2015 19:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין בררה חייבים להמתין ולחזק בירידות למשל אני רכשתי אפריקה בהנפקה והיום ירדה ויורדת אז מה אני אמכור אז מיסדתי הפסד ממש אבל אני מגדיל ומגדיל ענ ורוכש כמה שאני מסוגל ללא עזרה בנקאית וללא עזרה בהלוואה למרות הריבית כיום והיום ההפסד רק 25-27% היה כבר 70% אז אולי בעוד שנה ביטלתי הפסד או אצא ברווח מזערי אבל לא מיסדתי הפסד יש לי חבר שמיסד הפסד קנה במקום טבע והיום בעוד 7-10% אבל ההפסד שמיסד היה 35% אז מה הוא אם נשאר היה אז היום בנייר ההפסד 5%- כי הנייר עלה בהתאמה כל טוב ומקווה שהבנת ידידי
    סגור
  • למאיר למסד הפסד זה לא תמיד רע תמיד יש עוד אלטרנטיבה (ל"ת)
    אשר 19/04/2015 23:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • היום עוד ארוך תהיה אופטימי אתה בישראל אל תישכח (ל"ת)
    ותיק 19/04/2015 13:55
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • אל תיגע בתיק ותן לו לתקן
    שלמה 19/04/2015 12:28
    הגב לתגובה זו
    7 3
    אם הסיפור שלך באמת נכון והרווחת 25 נטו בחודש לפי דברייך לא ברור לי מדוע התפטרת. יכולת להשקיע חסכונות ולעבוד תוך כדי. למיטב הבנתי אתה משקיע ולא סוחר שצריך לשבת ולסחור כל היום. על כל פנים, כאסטרטגיה לטווח ארוך מדדים לרוב עולים על פני ציר של זמן עם סטיית תקן שהולכת וקונה ככל שפרק הזמן ארוך יותר. אם אינך זקוק לכסף בטווח הקרוב והשקעת במדדים מובילים בעולם ולא במניות מסוכנות עדיף לך לא לגעת בתיק ולהיות בעל כוננות ספיגה נפשית לתנודתיות ורצוי שתנסה להעזר במנהלי תיקים ובקרנות נאמנות ופחות ביועצי השקעות. בהצלחה רבה
    סגור
  • 47.
    הקלה כמותית יצאה לדרך (ל"ת)
    ותיק 19/04/2015 12:02
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • לא יקרה. המדד האחרון היה גבוה יחסית. הנגידה תמתין. (ל"ת)
    יודע דבר 19/04/2015 14:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 46.
    הרחבהכמותית
    U,HE 19/04/2015 12:01
    הגב לתגובה זו
    4 3
    היום או מחר הודעה אל הרחבה כמותית מבנק ישראל מי שמוכר פרייר
    סגור
  • 45.
    טבע
    לירון 19/04/2015 11:26
    הגב לתגובה זו
    3 4
    נקנתה כמות לא קטנה . הזדמנות פז לחיזוק. יש מפעל נוסף לרכישה על הכוונת .... רק סבלנות.
    סגור
  • 44.
    אל תידאגו עוד אשוב אני פשוט מלקק פצעים
    ירום החותל 19/04/2015 11:12
    הגב לתגובה זו
    8 2
    וגם לא נעים לי שעבדתי עליכם שאני מרוויח 10000 שקל ליום. האמת המרה שאני מרוויח רק 9999 שקל ליום וזה באסה ואוכל צאותי. לגבי הדירה בברלין שמישהו ביקש כתובת כדי לודא קיומה..הרי מרוב הרב דירות בעולם ..פשוט נעלם לי הכתובת צשל הדירה בברלין שבהונגריה שאמצא אני מבטיח לתת כאן את הצהרת ההון שלי כולל דירות ואף הדירה הכי מפוארת בשווי 90 מליון דולר במייאמי שבקנדה.
    סגור
  • מתחזה בלה בלה בלה בלה יש כאלו מן הסתם שנהנים להתחזות (ל"ת)
    ירון החתול 19/04/2015 12:15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • תפסיק להתחזות
    למתחזה בלה בלה 19/04/2015 12:36
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ותן כתובות של הדירות בעולם. כל דירה שאני בודק ומאשר שקיימת ונמצאת במקום טוב מוכן לקנותה כאן ועכשיו בפלוס 25 אחוז. אז יאללא שפיצון כתוב כתובות חוץ מהחדר וחצי בג'אסר א זרקא שלא מאתגרת אותי.
    סגור
  • 43.
    המטומטמים מוכרים כי הם חושבים שהמפעל יסגר .
    בזן 19/04/2015 09:58
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ישלחו את כל העובדים הביתה ובא לציון הגואל. תמכרו בזן אני קונה
    סגור
  • הרבה
    תיקנה 19/04/2015 11:31
    הגב לתגובה זו
    4 1
    שלא יחסר.
    סגור
  • 42.
    למה הבנקים צריכים לרדת? (ל"ת)
    טל 19/04/2015 09:16
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • פחות משליש
    כי הם שווים 19/04/2015 09:46
    הגב לתגובה זו
    3 4
    מחירם בבורסה..
    סגור
  • 41.
    טאואר בשער טוב (ל"ת)
    טאואריסט 19/04/2015 08:52
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 40.
    בנתייים טבע סיימה בעליות בחול
    רמי 19/04/2015 08:46
    הגב לתגובה זו
    0 4
    גם פה למרות האורביטאז
    סגור
  • 39.
    בשורות מצויינות לליויתן ורציו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    בקרוב 19/04/2015 08:35
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 38.
    אפריקה השבוע בירוק חזק לדעתי (ל"ת)
    אפריקאי 19/04/2015 08:29
    הגב לתגובה זו
    11 5
    סגור
  • 37.
    איך יוצא לכם פער של 3.3 בטבע? (ל"ת)
    א.מ+ 19/04/2015 07:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 36.
    טבע הולכת לעלות למרוות..
    שירן 19/04/2015 07:51
    הגב לתגובה זו
    1 9
    הודעה חיובית
    סגור
  • 35.
    אם השוק יצלול כמו שצריך סיכוי לסקוויז למטה
    Airplain 19/04/2015 07:19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    על פי כל הערכות הריבית בחול המטח והמניות ירדו אז מי ירויח מזה ?
    סגור
  • 34.
    לליאור - חבל שאתה מזכיר שמות יא נשמה
    ניסים דבוש 19/04/2015 04:01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    זה יגמר רע מאוד. אל תגרום לנו ולהם להשתגע ולפתוח את שערי הגיהנום. אנחנו יכולים בקלות להגיע אלייך ולמצוא אותך ליד הבית שלך ברחוב ולא תישאר שלם. יש לך הזדמנות באמת אחרונה שהעניין הדבילי הזה של הקללת ומדי פעם בפורומים- יסגר בינך לבין אלה משביב אחת ולתמיד בצורה יפה. לא דרך הפורומים באינטרנט . אם תרצה תרשום כאן מקום ושעה והם יסגרו את הסיפור איתך בלי "המדים הכחולים". אם לא תרצה להיפגש איתם, אז זהו היום נגמר העניין. אחרי הרבה שנים טוב שהעניין יסגר בצורה יפה ובמילים האלה- שבוע טוב לכל הפורום
    סגור
  • פה זה פורום כלכלי לא פלילי נא להתיחס בהתאם (ל"ת)
    משה 19/04/2015 10:14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 33.
    בכל אופן אפרקה ישראל עולה (ל"ת)
    צ 19/04/2015 01:33
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 32.
    מבטח שמר
    אבי 19/04/2015 01:31
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סהערכות שווי צויין השווי של מניה כ1200 -20% מעל השווי כיום 9000
    סגור
  • 31.
    רק ווקסיל
    חוי 19/04/2015 00:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי עוזבת את תל אביב ותקבל שווי פי 10
    סגור
  • 30.
    מתי תסתיים ההשעיה הטפשית והבלתי מוצדקת בגבעות עולם? (ל"ת)
    דוגרי 18/04/2015 23:59
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • לריב ביניהם, יעשו שלום בית ויאחדו כוחות בתביעה ייצוגית!
    כאשר הטיפשים יפסיקו 19/04/2015 14:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זוהי דעתי האישית.
    סגור
  • 29.
    אנו בעצם מהמרים "לגילוח" והורדה של ישראמקו
    עדי 18/04/2015 23:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא רק של ישראמקו , הולך להיות גז בכמויות של פיצוץ.... בזמן הקרוב מאוד.השמיים מחכים לך יא גמד
    סגור
  • 28.
    מחר מתחיל תיקון במעוף אדום במדד לכמה ימים (ל"ת)
    תמי אבו 4 18/04/2015 23:21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 27.
    מחר לנצל וליקנות כמה שאפשר (ל"ת)
    ותיק 18/04/2015 22:42
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 26.
    ניתן להבין חד משמעית מהתמיחה הנוספת של הg20 להקלה כמותי (ל"ת)
    ותיק 18/04/2015 22:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 25.
    נראה ששכחו את ההרחבה הכמותית שבדרך קרנית לא נחה ממשש (ל"ת)
    ותיק 18/04/2015 22:34
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • על התחת בטחון איכלוס שטחים מיותרים פנסיות ענק של 700
    אין למדינה גרוש 19/04/2015 10:08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מליארד שקל שאין אפילו רבע מיזה אז אתה מדבר על איסוף זבל בשווקים
    סגור
  • 24.
    מי שממש חבל זה לא שמעלים תריבית או משהוא
    נועםדבורה 18/04/2015 22:34
    הגב לתגובה זו
    0 5
    כזה שזה בעיקר הסיבה לעליות המצב דורש עוד ועוד קניות של מניות ומצתרפים לבורסה
    סגור
  • דבורה
    משה 19/04/2015 10:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם תמשיך להיות תמוי..יעקצו אותך ותישאר אם עשירית מהתיק
    סגור
  • ראינו אותך...המלצת טאואר..וראינו מה קרה. (ל"ת)
    לנועם דבורה 19/04/2015 08:00
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 23.
    סין הולכת לנסוק חשוב שיהיה גם שורטים
    מאיר 18/04/2015 21:53
    הגב לתגובה זו
    3 4
    יותר פעילות יותר מיסוי יותר הכנסה
    סגור
  • ברור סין תינסוק
    משה 19/04/2015 10:02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    חמש אחוז למטה כל יום נסיקה
    סגור
  • 22.
    קולפלנט!!
    בועז 18/04/2015 20:42
    הגב לתגובה זו
    2 4
    שימו לב לקולפלנט חברים, בקרוב מאוד תוצאות ניסויים שישימו אותה במקום אחר לגמרי. הרכבת צפונה מתחילה לדהור........
    סגור
  • 21.
    סקיילקס
    משה 18/04/2015 20:33
    הגב לתגובה זו
    3 3
    לא ברור מה קורה שם...
    סגור
  • סקיילקס
    מיקי 18/04/2015 22:33
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא מגלים לאף אחד אבל ביום שלשי סקיילקס צריכה לשם אגחים.אינטרסים שונים בנייר ....סוף יום ג לקחת ולחכות לשער 200 לממש
    סגור
  • הרצת מניות זה מה שקורה שם (ל"ת)
    סוחר 18/04/2015 22:31
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • שום הרצה במיליון סמסונג בפעולה לעקוב יום מוצלח (ל"ת)
    סקיילקס 19/04/2015 08:37
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • סקיילקס
    משה 19/04/2015 08:37
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מעבר לתשלום ביום ג... לדעתי מהלך מפתיע של לוסקי...אולי רישיון לתקשורת אלחוטית? לא יודע ! אני בפנים אבל לא ברור לי!
    סגור
  • 20.
    מחר טבע יורדת כיל מזמן בתחתית כבר אין לה לאן לרדת
    מדד הבלוף 18/04/2015 20:28
    הגב לתגובה זו
    9 4
    אופקו בירידה יש גבול לעליה. יעלו את הבנקים ואת קנון. קנון שער 81
    סגור
  • 19.
    רק אגח ממשלתי . צפי להתחלת המימושים . (ל"ת)
    עידן 18/04/2015 20:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 18.
    ירידות בפתח תמכרו ! אנחנו גם צריכים להרוויח (ל"ת)
    הפסדנו המון 18/04/2015 19:52
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • 17.
    לאנשים יש פה הרבה כסף צריך שישלמו מס (ל"ת)
    מס על שכד 18/04/2015 19:24
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 16.
    אתה צריך לציין את האחוזים שאתה צופה
    מטוסית 18/04/2015 19:08
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לירידה. אין טעם לכתוב רק מינוס. צריך הערכה למספר האחוזים
    סגור
  • 15.
    שוק ב 1670 מחר, קול 1660 מחוק בפקיעה (ל"ת)
    שחקן 18/04/2015 19:00
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 14.
    רציו מחר 5 אחוז למעלה !!! (ל"ת)
    מבין עניין 18/04/2015 18:05
    הגב לתגובה זו
    11 5
    סגור
  • 13.
    לא להתרגש, כל ירידה לצורך עלייה
    שלמה 18/04/2015 17:32
    הגב לתגובה זו
    15 4
    הפתיחה מחר תהיה כנראה אדומה מאוד ואולי תיגרר כמה ימים. הסיבה הנוכחית לנפילות בעולם היא המשבר ביוון שאולי ייתן כמה ימים אדומים. ארצות הברית, אסיה ואפילו גרמניה לא יתרסקו לנצח בגלל המשבר היווני וראינו זאת היטב גם ב-2011. אי אפשר לייחל לסיבה יותר טובה לתיקון בריא שמהווה לא פחות מהזדמנות כניסה.
    סגור
  • לשלמה
    רפי 19/04/2015 05:27
    הגב לתגובה זו
    2 2
    תיקון בריא 45 אחוז או תיקון חולה 84 אחוז?
    סגור
  • אתה חי בהזיות....לך לטיפול
    שמוליק 19/04/2015 07:45
    הגב לתגובה זו
    5 2
    84% נפילה??? גם בשיאי המיתונים הכבדים בעולם לא היו נפילות של יותר 20-30% במדדים הראשיים וגם הם היו על פני אורך זמן מאוד ארוך. תיקון זה משהו באיזור של 10-15%
    סגור
  • לשמוליק
    רפי 19/04/2015 09:59
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מיצטער טעיתי.התיקונון הפעם יגלוש אפילו ל 90 אחוז.
    סגור
  • 12.
    המגמה היא לונג
    תיקון 18/04/2015 17:30
    הגב לתגובה זו
    10 4
    עד שהריבית תעלה וגם אז זה לא יגרום לזעזוע משמעותי האיום המשמעותי ביותר זהו יעד האינפלציה כל עוד הוא בשליטה לצד צמיחה מתונה הכל בסדר .
    סגור
  • עכשיו
    הכל בסדר? 19/04/2015 11:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני רגוע ומצידי שירד אפילו שלושים אחוז אם מאחורי זה יטוס 31 אחוז בטוח
    סגור
  • 11.
    זאת שמועה ואין אישור לכך. הפרייארים יקנו טבע במקום
    טבע 18/04/2015 17:30
    הגב לתגובה זו
    4 3
    למכור טבע.
    סגור
  • 10.
    אין קשר למציאות
    הנגידים משחקים באש 18/04/2015 17:28
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בכל העולם.ריבית נמוכה מטורפת ותו לא
    סגור
  • 9.
    שיהיה ברור לכולם פקיעה גבוהה ביותר (ל"ת)
    ותיק 18/04/2015 17:27
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 8.
    פקיעה
    אחד 18/04/2015 17:24
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מישהו יודע מדוע הפקיעה ביום ג' ולא בחמישי הבא ?
    סגור
  • יום העצמאות (ל"ת)
    rubh 19/04/2015 09:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יום חמישי ורביעי אין בורסה [ יום עצמאות ] (ל"ת)
    דוד מ 19/04/2015 00:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בגלל יום העצמאות (ל"ת)
    טל 18/04/2015 22:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בגלל יום הזכרון ויום העצמאות ברביעי וחמישי אין מסחר (ל"ת)
    שי 18/04/2015 22:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • פקיעה
    ישראלה מימון 18/04/2015 22:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסיבה לפקיעה ביוםשלישי ולא יום חמישי חג העצמאות למדינתנו
    סגור
  • היה אמור להיות ביום חמישי
    גיל 18/04/2015 22:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל זה נופל על יום העצמאות ואין מסחר באותו היום
    סגור
  • פקיעה
    tjs 19/04/2015 09:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור וכולם יודעים שיום חמישי זה עצמאות. אבל למה שהפקיעה לא תהיה ביום חמישי הבא 30.4
    סגור
  • 7.
    הבנקים יעלו לא לדאוג (ל"ת)
    יוסי 18/04/2015 17:15
    הגב לתגובה זו
    9 13
    סגור
  • הם יעלו
    ונטיל 18/04/2015 17:53
    הגב לתגובה זו
    5 3
    ללמטה חמש אחוז
    סגור
  • 6.
    השבוע שער 45 אחרי שמאוכזבי טבע ייקנו
    רציונל 18/04/2015 17:02
    הגב לתגובה זו
    7 7
    השבוע שער 45 אחרי שמאוכזבי טבע ייקנו
    סגור
  • רציו מה
    לוזון 18/04/2015 17:43
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מה קרה לך
    סגור
  • 5.
    יפתח בירידות ויסיים בירידות מתונות ביותר
    אלון 18/04/2015 17:02
    הגב לתגובה זו
    24 13
    הכיוון למעלה. לדעתי בלבד.
    סגור
  • 4.
    מחר צלילה של מינוס בערך. יום לחוף הים (ל"ת)
    Airplain 18/04/2015 17:01
    הגב לתגובה זו
    12 12
    סגור
  • מה יש בים ?
    רועי 18/04/2015 20:32
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ואם מישהו בשורט על המדד ?
    סגור
  • אין לכסף לאן ללכת
    מט 18/04/2015 18:54
    הגב לתגובה זו
    6 2
    ישימו בפקמ/מקמ 0? בכזאת ריבית רק מניות הן אופציה
    סגור
  • יש לו דרך ארוכה
    יש לו לאן ללכת 19/04/2015 09:50
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ומהנה במורד עד חמישית מהשווי הנוכחי. זה מה אומרים אין לאן ללכת? הוא ירוץ לשם ולא ילך.
    סגור
  • 3.
    לרסק לחזירים את הקולים
    קליפ 18/04/2015 16:57
    הגב לתגובה זו
    20 14
    שיצטערו שנולדו . הכסף המהנה נמצא בפוטים קפוטים!!!
    סגור
  • 2.
    נמצא בתעודת סל בחסר ממונפת.....
    לירן 18/04/2015 16:55
    הגב לתגובה זו
    9 4
    בנתיים מופסד 4 אחוז ונראה לי שמתחיל תיקון של 5 אחוז במעוף
    סגור
  • זה לא תיקון חמש אחוז
    צ'ופיק 18/04/2015 17:48
    הגב לתגובה זו
    2 1
    זה גילוח 72 אחוז.
    סגור
  • 1.
    נכון שיפתח אדום אבל עד 06 ויסיים ירוק מעל 06ליזור ולשמ (ל"ת)
    ותיק 18/04/2015 16:55
    הגב לתגובה זו
    13 15
    סגור
  • אני מבטיח