פיתוח ישראלי חדש מגדיל את המכירות באתר בלחיצת כפתור

תוכן בחסות | (1)

לאחר שפיתחה פתרון חדשני שמגדיל את יחס ההמרה באתר באופן אוטומטי, twik הישראלית יוצאת לגיוס המונים – ומאפשרת לציבור הרחב ליהנות מהצמיחה הצפויה של החברה.

את הבעיה הזו הרבה מאוד חברות, מנהלי שיווק ואנשי דיגיטל מכירים מקרוב: יחס המרה יחסית נמוך, שעומד בממוצע על כ- 2% בלבד. המשמעות היא ש- 98 מתוך 100 הגולשים שנכנסים לאתר יוצאים ממנו בלי לבצע את הפעולה הרצויה, למרות המאמץ הגדול שהושקע בהבאתם. ישנן תורות שלמות שנועדו להגדיל את יחס ההמרה, אך הן לרוב מורכבות, כרוכות בעלויות גבוהות ומצריכות ביצוע אינספור פעולות.

פיתוח ישראלי בשם twik מנסה לשנות את התמונה ולהגדיל באופן משמעותי את יחס ההמרה של האתר – והכל בלחיצת כפתור. הפתרון של twik מבוסס על רכיבי בינה מלאכותית ואינטליגנציה עסקית, שמתאימים את התכנים למאפייני הגולש באופן אוטומטי.

מה מיוחד בפתרון של twik?

"יש היום פתרונות טכנולוגיים שאמורים ללמוד את האתר ולהגדיל את יחס ההמרה" אומר רועי סורצקי, מנכ"ל חברת טוויק טכנולוגיות, המשמש גם בתור יו"ר חברת סורצקי העוסקת בקידום אתרים ופיתוח טכנולוגיות שיווק אונליין. "אך העלות של פתרונות אלה גבוהה, ובנוסף הקונפיגורציה ארוכה ומורכבת, ומצריכה מעורבות גבוהה של אנשי מקצוע.

ב- twik, לצד עלות השימוש הסבירה, כל מה שצריך לעשות הוא להכניס שורת קוד אחת, פעולה שלוקחת דקה – והמערכת כבר מבצעת את כל השאר: מנוע חכם לומד לזהות את היעדים העסקיים של האתר באופן אוטומטי, כמו למשל כפתורי "הוספה לעגלת קניות", תהליכי רכישה שונים וטפסי השארת פרטים. לאחר מכן המערכת מתאימה לכל גולש את התוכן המתאים, בצורה שמגדילה את יחס ההמרה ואת כמות המכירות".

להתאים את התכנים לגולש – מה זה אומר?

"המנוע של  twik'מלביש' את האתר במוצרים, תכנים, צבעים וניסוחים בהתאם למה שכל מבקר אוהב, לפי הרשתות החברתיות בהן ביקר, לפי תחומי העניין ועוד עשרות מאפיינים ייחודיים. הכל בצורה אוטומטית שמובילה למקסום המרות והגדלת רווחיות האתר.

המערכת גם יודעת להבחין בין משתמש חדש או לקוח חוזר, ולהציע לכל אחד את התכנים המתאימים עבורו. לשם כך פיתחנו פתרון חדיש לזיהוי יוזרים, שאינו מבוסס על קוקיז. הפתרון הזה הוא בעל שרידות גבוהה יותר מהקוקיז, ומספק נתונים מדויקים בהרבה: לשם המחשה בכמחצית מהמקרים, מערכות המתבססות על מידע מקוקיז מזהות גם לקוחות חוזרים בתור יוזרים חדשים באתר. הבעיה במקרה כזה, היא שלקוח חוזר יקבל תכנים והצעות מכר שמקבל לקוח חדש, וכנראה לא מתאימות לצרכיו. ב- twik יכולות הזיהוי גבוהות בהרבה, ומאפשרות להציג לכל קהל את ההצעה המתאימה עבורו".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

הגדלת המכירות באופן אוטומטי – זה באמת אפשרי?

"לא רק שזה אפשרי, זה כבר קורה בשטח: עשרות חברות משתמשות בפתרון של twik, כדי להגדיל באופן משמעותי את יחס ההמרה באתר. קח למשל את חברת CloudEndure , שנרכשה לאחרונה ע"י אמזון בסכום מוערך של כ- 200 מיליון דולר. בעזרת הפתרון של twik, החברה הגדילה ב- 150% את כמות הלידים. צריך להבין איזו משמעות עצומה יש לנתון הזה על ביצועי האתר ועל רווחיות החברה: מאותה כמות כניסות, מאותה השקעה בשיווק – החברה מפיקה הרבה יותר לידים".

"כל אחד יכול להשקיע בטוויק, וליהנות מהצמיחה הצפויה".

"אחרי שגייסנו למעלה מ- 2 מיליון דולר והשקענו קרוב לעשור בפיתוח המערכת, יש לנו אמונה גדולה בטוויק וביכולתה לחולל שינוי בשוק הפרסונליזציה: במהלך שנת 2019 מתכוונת החברה לפרוץ לשוק הפרסונליזציה הגלובאלי שצומח בקצב של 9% בשנה, וצפוי להגיע לשווי של 5.25 מיליארד דולר בשנת 2022. "מתוך הכרת הפוטנציאל הגדול של השוק ושל הפתרון הייחודי שאנחנו מביאים אליו, סירבנו למספר הצעות רכישה", מספר רועי סורצקי.

"כדי להמשיך לפרוץ ולהשקיע במערכת, החלטנו לצאת לגיוס המונים ולאפשר גם לציבור הרחב ליהנות מהפירות שטוויק צפויה להניב בשנים הקרובות".

איך אפשר להשקיע ב- twik?

"ההשקעה מתבצעת דרך דף החברה באתר גיוס ההמונים פיפלביז, בו אפשר לקבל את כל המידע על הפתרון שלנו".

לפרטים ולהשקעה בפתרון המהפכני של Twik

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    דנה 30/01/2019 10:50
    הגב לתגובה זו
    מדובר באנשים מהמוכשרים והמבריקים בתעשייה. מאחלת לכם הצלחה רבה ותמשיכו לעשות חייל כמו בשנים האחרונות... אני כבר מושקעת :)
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.