פיתוח ישראלי חדש מגדיל את המכירות באתר בלחיצת כפתור

תוכן בחסות | (1)

לאחר שפיתחה פתרון חדשני שמגדיל את יחס ההמרה באתר באופן אוטומטי, twik הישראלית יוצאת לגיוס המונים – ומאפשרת לציבור הרחב ליהנות מהצמיחה הצפויה של החברה.

את הבעיה הזו הרבה מאוד חברות, מנהלי שיווק ואנשי דיגיטל מכירים מקרוב: יחס המרה יחסית נמוך, שעומד בממוצע על כ- 2% בלבד. המשמעות היא ש- 98 מתוך 100 הגולשים שנכנסים לאתר יוצאים ממנו בלי לבצע את הפעולה הרצויה, למרות המאמץ הגדול שהושקע בהבאתם. ישנן תורות שלמות שנועדו להגדיל את יחס ההמרה, אך הן לרוב מורכבות, כרוכות בעלויות גבוהות ומצריכות ביצוע אינספור פעולות.

פיתוח ישראלי בשם twik מנסה לשנות את התמונה ולהגדיל באופן משמעותי את יחס ההמרה של האתר – והכל בלחיצת כפתור. הפתרון של twik מבוסס על רכיבי בינה מלאכותית ואינטליגנציה עסקית, שמתאימים את התכנים למאפייני הגולש באופן אוטומטי.

מה מיוחד בפתרון של twik?

"יש היום פתרונות טכנולוגיים שאמורים ללמוד את האתר ולהגדיל את יחס ההמרה" אומר רועי סורצקי, מנכ"ל חברת טוויק טכנולוגיות, המשמש גם בתור יו"ר חברת סורצקי העוסקת בקידום אתרים ופיתוח טכנולוגיות שיווק אונליין. "אך העלות של פתרונות אלה גבוהה, ובנוסף הקונפיגורציה ארוכה ומורכבת, ומצריכה מעורבות גבוהה של אנשי מקצוע.

ב- twik, לצד עלות השימוש הסבירה, כל מה שצריך לעשות הוא להכניס שורת קוד אחת, פעולה שלוקחת דקה – והמערכת כבר מבצעת את כל השאר: מנוע חכם לומד לזהות את היעדים העסקיים של האתר באופן אוטומטי, כמו למשל כפתורי "הוספה לעגלת קניות", תהליכי רכישה שונים וטפסי השארת פרטים. לאחר מכן המערכת מתאימה לכל גולש את התוכן המתאים, בצורה שמגדילה את יחס ההמרה ואת כמות המכירות".

להתאים את התכנים לגולש – מה זה אומר?

"המנוע של  twik'מלביש' את האתר במוצרים, תכנים, צבעים וניסוחים בהתאם למה שכל מבקר אוהב, לפי הרשתות החברתיות בהן ביקר, לפי תחומי העניין ועוד עשרות מאפיינים ייחודיים. הכל בצורה אוטומטית שמובילה למקסום המרות והגדלת רווחיות האתר.

המערכת גם יודעת להבחין בין משתמש חדש או לקוח חוזר, ולהציע לכל אחד את התכנים המתאימים עבורו. לשם כך פיתחנו פתרון חדיש לזיהוי יוזרים, שאינו מבוסס על קוקיז. הפתרון הזה הוא בעל שרידות גבוהה יותר מהקוקיז, ומספק נתונים מדויקים בהרבה: לשם המחשה בכמחצית מהמקרים, מערכות המתבססות על מידע מקוקיז מזהות גם לקוחות חוזרים בתור יוזרים חדשים באתר. הבעיה במקרה כזה, היא שלקוח חוזר יקבל תכנים והצעות מכר שמקבל לקוח חדש, וכנראה לא מתאימות לצרכיו. ב- twik יכולות הזיהוי גבוהות בהרבה, ומאפשרות להציג לכל קהל את ההצעה המתאימה עבורו".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

הגדלת המכירות באופן אוטומטי – זה באמת אפשרי?

"לא רק שזה אפשרי, זה כבר קורה בשטח: עשרות חברות משתמשות בפתרון של twik, כדי להגדיל באופן משמעותי את יחס ההמרה באתר. קח למשל את חברת CloudEndure , שנרכשה לאחרונה ע"י אמזון בסכום מוערך של כ- 200 מיליון דולר. בעזרת הפתרון של twik, החברה הגדילה ב- 150% את כמות הלידים. צריך להבין איזו משמעות עצומה יש לנתון הזה על ביצועי האתר ועל רווחיות החברה: מאותה כמות כניסות, מאותה השקעה בשיווק – החברה מפיקה הרבה יותר לידים".

"כל אחד יכול להשקיע בטוויק, וליהנות מהצמיחה הצפויה".

"אחרי שגייסנו למעלה מ- 2 מיליון דולר והשקענו קרוב לעשור בפיתוח המערכת, יש לנו אמונה גדולה בטוויק וביכולתה לחולל שינוי בשוק הפרסונליזציה: במהלך שנת 2019 מתכוונת החברה לפרוץ לשוק הפרסונליזציה הגלובאלי שצומח בקצב של 9% בשנה, וצפוי להגיע לשווי של 5.25 מיליארד דולר בשנת 2022. "מתוך הכרת הפוטנציאל הגדול של השוק ושל הפתרון הייחודי שאנחנו מביאים אליו, סירבנו למספר הצעות רכישה", מספר רועי סורצקי.

"כדי להמשיך לפרוץ ולהשקיע במערכת, החלטנו לצאת לגיוס המונים ולאפשר גם לציבור הרחב ליהנות מהפירות שטוויק צפויה להניב בשנים הקרובות".

איך אפשר להשקיע ב- twik?

"ההשקעה מתבצעת דרך דף החברה באתר גיוס ההמונים פיפלביז, בו אפשר לקבל את כל המידע על הפתרון שלנו".

לפרטים ולהשקעה בפתרון המהפכני של Twik

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    דנה 30/01/2019 10:50
    הגב לתגובה זו
    מדובר באנשים מהמוכשרים והמבריקים בתעשייה. מאחלת לכם הצלחה רבה ותמשיכו לעשות חייל כמו בשנים האחרונות... אני כבר מושקעת :)
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.