פיתוח ישראלי חדש מגדיל את המכירות באתר בלחיצת כפתור
לאחר שפיתחה פתרון חדשני שמגדיל את יחס ההמרה באתר באופן אוטומטי, twik הישראלית יוצאת לגיוס המונים – ומאפשרת לציבור הרחב ליהנות מהצמיחה הצפויה של החברה.
את הבעיה הזו הרבה מאוד חברות, מנהלי שיווק ואנשי דיגיטל מכירים מקרוב: יחס המרה יחסית נמוך, שעומד בממוצע על כ- 2% בלבד. המשמעות היא ש- 98 מתוך 100 הגולשים שנכנסים לאתר יוצאים ממנו בלי לבצע את הפעולה הרצויה, למרות המאמץ הגדול שהושקע בהבאתם. ישנן תורות שלמות שנועדו להגדיל את יחס ההמרה, אך הן לרוב מורכבות, כרוכות בעלויות גבוהות ומצריכות ביצוע אינספור פעולות.
פיתוח ישראלי בשם twik מנסה לשנות את התמונה ולהגדיל באופן משמעותי את יחס ההמרה של האתר – והכל בלחיצת כפתור. הפתרון של twik מבוסס על רכיבי בינה מלאכותית ואינטליגנציה עסקית, שמתאימים את התכנים למאפייני הגולש באופן אוטומטי.
מה מיוחד בפתרון של twik?
"יש היום פתרונות טכנולוגיים שאמורים ללמוד את האתר ולהגדיל את יחס ההמרה" אומר רועי סורצקי, מנכ"ל חברת טוויק טכנולוגיות, המשמש גם בתור יו"ר חברת סורצקי העוסקת בקידום אתרים ופיתוח טכנולוגיות שיווק אונליין. "אך העלות של פתרונות אלה גבוהה, ובנוסף הקונפיגורציה ארוכה ומורכבת, ומצריכה מעורבות גבוהה של אנשי מקצוע.
- פיטנגו גייסה 300 מיליון דולר לקרנות טכנולוגיה ובריאות המשקיעות בשלבים מוקדמים
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ב- twik, לצד עלות השימוש הסבירה, כל מה שצריך לעשות הוא להכניס שורת קוד אחת, פעולה שלוקחת דקה – והמערכת כבר מבצעת את כל השאר: מנוע חכם לומד לזהות את היעדים העסקיים של האתר באופן אוטומטי, כמו למשל כפתורי "הוספה לעגלת קניות", תהליכי רכישה שונים וטפסי השארת פרטים. לאחר מכן המערכת מתאימה לכל גולש את התוכן המתאים, בצורה שמגדילה את יחס ההמרה ואת כמות המכירות".
להתאים את התכנים לגולש – מה זה אומר?
"המנוע של twik'מלביש' את האתר במוצרים, תכנים, צבעים וניסוחים בהתאם למה שכל מבקר אוהב, לפי הרשתות החברתיות בהן ביקר, לפי תחומי העניין ועוד עשרות מאפיינים ייחודיים. הכל בצורה אוטומטית שמובילה למקסום המרות והגדלת רווחיות האתר.
המערכת גם יודעת להבחין בין משתמש חדש או לקוח חוזר, ולהציע לכל אחד את התכנים המתאימים עבורו. לשם כך פיתחנו פתרון חדיש לזיהוי יוזרים, שאינו מבוסס על קוקיז. הפתרון הזה הוא בעל שרידות גבוהה יותר מהקוקיז, ומספק נתונים מדויקים בהרבה: לשם המחשה בכמחצית מהמקרים, מערכות המתבססות על מידע מקוקיז מזהות גם לקוחות חוזרים בתור יוזרים חדשים באתר. הבעיה במקרה כזה, היא שלקוח חוזר יקבל תכנים והצעות מכר שמקבל לקוח חדש, וכנראה לא מתאימות לצרכיו. ב- twik יכולות הזיהוי גבוהות בהרבה, ומאפשרות להציג לכל קהל את ההצעה המתאימה עבורו".
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- תיסגר או לא תיסגר: מה יקרה לגלי צה"ל וכמה היא מפסידה בשנה?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- הכוכב הבא בראש הפריים טיים
הגדלת המכירות באופן אוטומטי – זה באמת אפשרי?
"לא רק שזה אפשרי, זה כבר קורה בשטח: עשרות חברות משתמשות בפתרון של twik, כדי להגדיל באופן משמעותי את יחס ההמרה באתר. קח למשל את חברת CloudEndure , שנרכשה לאחרונה ע"י אמזון בסכום מוערך של כ- 200 מיליון דולר. בעזרת הפתרון של twik, החברה הגדילה ב- 150% את כמות הלידים. צריך להבין איזו משמעות עצומה יש לנתון הזה על ביצועי האתר ועל רווחיות החברה: מאותה כמות כניסות, מאותה השקעה בשיווק – החברה מפיקה הרבה יותר לידים".
"כל אחד יכול להשקיע בטוויק, וליהנות מהצמיחה הצפויה".
"אחרי שגייסנו למעלה מ- 2 מיליון דולר והשקענו קרוב לעשור בפיתוח המערכת, יש לנו אמונה גדולה בטוויק וביכולתה לחולל שינוי בשוק הפרסונליזציה: במהלך שנת 2019 מתכוונת החברה לפרוץ לשוק הפרסונליזציה הגלובאלי שצומח בקצב של 9% בשנה, וצפוי להגיע לשווי של 5.25 מיליארד דולר בשנת 2022. "מתוך הכרת הפוטנציאל הגדול של השוק ושל הפתרון הייחודי שאנחנו מביאים אליו, סירבנו למספר הצעות רכישה", מספר רועי סורצקי.
"כדי להמשיך לפרוץ ולהשקיע במערכת, החלטנו לצאת לגיוס המונים ולאפשר גם לציבור הרחב ליהנות מהפירות שטוויק צפויה להניב בשנים הקרובות".
איך אפשר להשקיע ב- twik?
"ההשקעה מתבצעת דרך דף החברה באתר גיוס ההמונים פיפלביז, בו אפשר לקבל את כל המידע על הפתרון שלנו".
- 1.דנה 30/01/2019 10:50הגב לתגובה זומדובר באנשים מהמוכשרים והמבריקים בתעשייה. מאחלת לכם הצלחה רבה ותמשיכו לעשות חייל כמו בשנים האחרונות... אני כבר מושקעת :)

הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
גם אם נסתכל אחורה עשרות שנים, לא נמצא הרבה תכניות שמשודרות מעל 20 שנה, ובטח לא כאלה שהם להיט, אבל "ארץ נהדרת" היא אחת מהן וכך גם היה אתמול כשהיתה בראש לוח השידורים כולו; במהדורות המרכזיות נרשמה יציבות, כשרשת משפרת קצת את הנתונים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.7% רייטינג ו-352 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 7.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבימים האחרונים, עם או בלי קשר לגל הפיטורין הצפוי, מצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5.9% רייטינג ו-146 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, ששוב חזרה להיות בפער עצום מהמתחרים, עם 75 אלף צופים ו-3.5% רייטינג.
פריים טיים
גם אם נסתכל אחורה עשרות שנים, לא נמצא הרבה תכניות שמשודרות מעל 20 שנה, ובטח לא כאלה שהם להיט, אבל "ארץ נהדרת" היא אחת מהן וכך גם היה אתמול כשהיתה בראש לוח השידורים כולו, עם רייטינג של 17.5% רייטינג ו-415 אלף צופים והיה התכנית
הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.3% רייטינג ו-225 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי מבחינת רייטינג עם 8.2%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 233 אלף צופים. למרות
שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.6% רייטינג ו-39 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-73 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.4% רייטינג ו-35 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.5% ו-45 אלף צופים, ואילו אחריו היהי שוויון עם "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.5% רייטינג, ו-32 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1.5% רייטינג ו-31 אלף צופים.
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- הכוכב הבא בראש הפריים טיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.7% ו-95 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 2.4% רייטינג ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.5% רייטינג ו-32 אלף צופים בלבד.

הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
גם אם נסתכל אחורה עשרות שנים, לא נמצא הרבה תכניות שמשודרות מעל 20 שנה, ובטח לא כאלה שהם להיט, אבל "ארץ נהדרת" היא אחת מהן וכך גם היה אתמול כשהיתה בראש לוח השידורים כולו; במהדורות המרכזיות נרשמה יציבות, כשרשת משפרת קצת את הנתונים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.7% רייטינג ו-352 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 7.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבימים האחרונים, עם או בלי קשר לגל הפיטורין הצפוי, מצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5.9% רייטינג ו-146 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, ששוב חזרה להיות בפער עצום מהמתחרים, עם 75 אלף צופים ו-3.5% רייטינג.
פריים טיים
גם אם נסתכל אחורה עשרות שנים, לא נמצא הרבה תכניות שמשודרות מעל 20 שנה, ובטח לא כאלה שהם להיט, אבל "ארץ נהדרת" היא אחת מהן וכך גם היה אתמול כשהיתה בראש לוח השידורים כולו, עם רייטינג של 17.5% רייטינג ו-415 אלף צופים והיה התכנית
הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.3% רייטינג ו-225 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי מבחינת רייטינג עם 8.2%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 233 אלף צופים. למרות
שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.6% רייטינג ו-39 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-73 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.4% רייטינג ו-35 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.5% ו-45 אלף צופים, ואילו אחריו היהי שוויון עם "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.5% רייטינג, ו-32 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1.5% רייטינג ו-31 אלף צופים.
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- הכוכב הבא בראש הפריים טיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.7% ו-95 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 2.4% רייטינג ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.5% רייטינג ו-32 אלף צופים בלבד.
