פיתוח ישראלי חדש מגדיל את המכירות באתר בלחיצת כפתור

תוכן בחסות | (1)

לאחר שפיתחה פתרון חדשני שמגדיל את יחס ההמרה באתר באופן אוטומטי, twik הישראלית יוצאת לגיוס המונים – ומאפשרת לציבור הרחב ליהנות מהצמיחה הצפויה של החברה.

את הבעיה הזו הרבה מאוד חברות, מנהלי שיווק ואנשי דיגיטל מכירים מקרוב: יחס המרה יחסית נמוך, שעומד בממוצע על כ- 2% בלבד. המשמעות היא ש- 98 מתוך 100 הגולשים שנכנסים לאתר יוצאים ממנו בלי לבצע את הפעולה הרצויה, למרות המאמץ הגדול שהושקע בהבאתם. ישנן תורות שלמות שנועדו להגדיל את יחס ההמרה, אך הן לרוב מורכבות, כרוכות בעלויות גבוהות ומצריכות ביצוע אינספור פעולות.

פיתוח ישראלי בשם twik מנסה לשנות את התמונה ולהגדיל באופן משמעותי את יחס ההמרה של האתר – והכל בלחיצת כפתור. הפתרון של twik מבוסס על רכיבי בינה מלאכותית ואינטליגנציה עסקית, שמתאימים את התכנים למאפייני הגולש באופן אוטומטי.

מה מיוחד בפתרון של twik?

"יש היום פתרונות טכנולוגיים שאמורים ללמוד את האתר ולהגדיל את יחס ההמרה" אומר רועי סורצקי, מנכ"ל חברת טוויק טכנולוגיות, המשמש גם בתור יו"ר חברת סורצקי העוסקת בקידום אתרים ופיתוח טכנולוגיות שיווק אונליין. "אך העלות של פתרונות אלה גבוהה, ובנוסף הקונפיגורציה ארוכה ומורכבת, ומצריכה מעורבות גבוהה של אנשי מקצוע.

ב- twik, לצד עלות השימוש הסבירה, כל מה שצריך לעשות הוא להכניס שורת קוד אחת, פעולה שלוקחת דקה – והמערכת כבר מבצעת את כל השאר: מנוע חכם לומד לזהות את היעדים העסקיים של האתר באופן אוטומטי, כמו למשל כפתורי "הוספה לעגלת קניות", תהליכי רכישה שונים וטפסי השארת פרטים. לאחר מכן המערכת מתאימה לכל גולש את התוכן המתאים, בצורה שמגדילה את יחס ההמרה ואת כמות המכירות".

להתאים את התכנים לגולש – מה זה אומר?

"המנוע של  twik'מלביש' את האתר במוצרים, תכנים, צבעים וניסוחים בהתאם למה שכל מבקר אוהב, לפי הרשתות החברתיות בהן ביקר, לפי תחומי העניין ועוד עשרות מאפיינים ייחודיים. הכל בצורה אוטומטית שמובילה למקסום המרות והגדלת רווחיות האתר.

המערכת גם יודעת להבחין בין משתמש חדש או לקוח חוזר, ולהציע לכל אחד את התכנים המתאימים עבורו. לשם כך פיתחנו פתרון חדיש לזיהוי יוזרים, שאינו מבוסס על קוקיז. הפתרון הזה הוא בעל שרידות גבוהה יותר מהקוקיז, ומספק נתונים מדויקים בהרבה: לשם המחשה בכמחצית מהמקרים, מערכות המתבססות על מידע מקוקיז מזהות גם לקוחות חוזרים בתור יוזרים חדשים באתר. הבעיה במקרה כזה, היא שלקוח חוזר יקבל תכנים והצעות מכר שמקבל לקוח חדש, וכנראה לא מתאימות לצרכיו. ב- twik יכולות הזיהוי גבוהות בהרבה, ומאפשרות להציג לכל קהל את ההצעה המתאימה עבורו".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

הגדלת המכירות באופן אוטומטי – זה באמת אפשרי?

"לא רק שזה אפשרי, זה כבר קורה בשטח: עשרות חברות משתמשות בפתרון של twik, כדי להגדיל באופן משמעותי את יחס ההמרה באתר. קח למשל את חברת CloudEndure , שנרכשה לאחרונה ע"י אמזון בסכום מוערך של כ- 200 מיליון דולר. בעזרת הפתרון של twik, החברה הגדילה ב- 150% את כמות הלידים. צריך להבין איזו משמעות עצומה יש לנתון הזה על ביצועי האתר ועל רווחיות החברה: מאותה כמות כניסות, מאותה השקעה בשיווק – החברה מפיקה הרבה יותר לידים".

"כל אחד יכול להשקיע בטוויק, וליהנות מהצמיחה הצפויה".

"אחרי שגייסנו למעלה מ- 2 מיליון דולר והשקענו קרוב לעשור בפיתוח המערכת, יש לנו אמונה גדולה בטוויק וביכולתה לחולל שינוי בשוק הפרסונליזציה: במהלך שנת 2019 מתכוונת החברה לפרוץ לשוק הפרסונליזציה הגלובאלי שצומח בקצב של 9% בשנה, וצפוי להגיע לשווי של 5.25 מיליארד דולר בשנת 2022. "מתוך הכרת הפוטנציאל הגדול של השוק ושל הפתרון הייחודי שאנחנו מביאים אליו, סירבנו למספר הצעות רכישה", מספר רועי סורצקי.

"כדי להמשיך לפרוץ ולהשקיע במערכת, החלטנו לצאת לגיוס המונים ולאפשר גם לציבור הרחב ליהנות מהפירות שטוויק צפויה להניב בשנים הקרובות".

איך אפשר להשקיע ב- twik?

"ההשקעה מתבצעת דרך דף החברה באתר גיוס ההמונים פיפלביז, בו אפשר לקבל את כל המידע על הפתרון שלנו".

לפרטים ולהשקעה בפתרון המהפכני של Twik

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    דנה 30/01/2019 10:50
    הגב לתגובה זו
    מדובר באנשים מהמוכשרים והמבריקים בתעשייה. מאחלת לכם הצלחה רבה ותמשיכו לעשות חייל כמו בשנים האחרונות... אני כבר מושקעת :)
אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.