הלווית הענק אמש של הרב עובדיה יוסף: 850 אלף השתתפו, מיליון צפו במהדורות
פטירתו של הרב עובדיה יוסף, מנהגיה הרוחני של ש"ס, שינה את רוב לוח השידורים של ערוצי הטלוויזיה השונים. בעוד מאות אלפי ישראלים השתתפו פיזית במסע הלוויה הגדול בתולדות המדינה, הסיקור הטלוויזיוני שלה רשם נתוני צפייה גבוהים אף הם.
על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסיה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי במהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 צפו אמש 25.4% ו-619 אלף איש, במהדורת חדשות 10 12.4% ו-262 אלף איש, נתון הרייטינג הגבוה ביותר שלה מאז חודש מארס השנה, ואילו במבט (ערוץ 1) צפו 4.3% ו-95 אלף איש. בסך הכל הרייטינג של 3 המהדורות עמד על כמעט 42%, ו-972 אלף איש. 'המוסף - לווייתו של עובדיה יוסף' (ערוץ 1) הניבה 6.5%.
חדשות 10' עלתה לשידור ראשונה עם היוודע מצבו הקשה מאד של הרב יוסף, כבר בשעה 11:30, ורשמה 1.9% עם מגמת עלייה לאורך הדקות. כעבור כחצי שעה 'חדשות 2' עלתה לשידור עם 2.4% ומגמת התחזקות.
במהדורה המוקדמת (בין 19:00 ל-20:00) של ערוץ 2 צפו 22.5% ובזו של ערוץ 10 צפו 6.7%. עוד לפני כן, ברצועת השידור שבין 15:00 ל-17:00 צפו 8% בערוץ 2 ו-3.1% בערוץ 10, ברצועה שבין 17:00 ל-18:00 צפו 12.8% בערוץ 2 ו-8.3% בערוץ 10, וברצועה שבין 18:00 ל-19:00 צפו 17.9% בערוץ 2 ו-6.8% בערוץ 10.
- בלי מונדיאל: כמעט 20% ל'אח הגדול', חדשות 2 מתחזקת
- שיא רייטינג במונדיאל של 27.5% להדחה של פורטוגל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עוד בשידורי היום: 'מה אתם הייתם עושים' (קשת, ערוץ 29 עם 22.7%, 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) רשמה 11.3%, שידור חוזר של 'הפנים האמיתיות - עובדיה יוסף' (ערוץ 10) עם 11%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 7.9%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) הניבה 6%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 5%.
בגזרת הבוקר: 'אורלי וגיא' (ערוץ 10) רשמה 5.2%, ועקפה לראשונה השנה את תכנית הבוקר של 'קשת' - עם 5%.
- 5.מוקיר זכרו 08/10/2013 12:21הגב לתגובה זומדהים
- 4.הפסדנו נשמה גדולה שהגנה עלינו בעולם הזה. (ל"ת)יום עצוב 08/10/2013 12:05הגב לתגובה זו
- 3.ממש קשה להשיג רייטינג שכולם משדרים אותו הדבר (ל"ת)ff 08/10/2013 10:59הגב לתגובה זו
- 2.עובדיה 08/10/2013 10:13הגב לתגובה זומאיפה יישלמו משכורות??
- 1.עם כל הכבוד 08/10/2013 10:10הגב לתגובה זואדם מת, זה נכון. אך מוטב לזכור שמדובר על אישיות פוליטית מהצד הפחות דמוקרטי של המפה. רק רביב דרוקר היה הוגן ואמר שרוב העם לא אוהב את מה שש"ס מייצגת. וההוכחה: פחות ממיליון צופים בסה"כ.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
