נעים להכיר: לינדה יאקרינו - המנכ"לית החדשה של טוויטר
לינדה יאקרינו, מי שהייתה מנהלת הפרסום העולמית של NBCUniversal, התפטרה כדי להחליף את אילון מאסק כמנכ"לית הרשת החברתית טוויטר.
"אני נרגש לקבל את פניה של לינדה יאקרינו כמנכ"לית החדשה של טוויטר!" צייץ מאסק שהוא גם הבעלים של טוויטר. לדבריו, היא "תתמקד בעיקר בפעילות עסקית, בעוד שאני אתמקד בעיצוב מוצר ובטכנולוגיה חדשה". הוא הוסיף, "מצפה לעבוד עם לינדה כדי להפוך את הפלטפורמה הזו ל-X, אפליקציית-על". ההכרזה מגיעה יום לאחר שמאסק הודיע כי יפרוש מתפקיד המנכ"ל ובמקומו יכנס מנכ"ל חדש שיתחיל את תפקידו בעוד כשישה שבועות.
יאקרינו הצטרפה ל-NBCUniversal ב-2011 ומונתה לעמוד בראש עסקי הפרסום העולמיים של החברה. ביום שני, מנהלת הפרסום הייתה אמורה לקחת חלק באירוע Upfront של NBCUniversal ברדיו סיטי בניו יורק - להציג את המכירות לתקשורת כפי שהחברה עושה מדי שנה בחודש מאי. מנהלת הפרסום הוותיקה מביאה לטוויטר שפע של מערכות יחסים עם מנהלי שיווק בכירים ומנהלי פרסום אחרים, בתקופה שבה הפלטפורמה ראתה מפרסמים בורחים - ולכן גם הפסידה מיליארדי דולרים - לאחר ההשתלטות של מאסק בשנה שעברה.
מאסק השלים את רכישת טוויטר ב-44 מיליארד דולר באוקטובר אשתקד. זמן קצר לאחר מכן הוא פיטר את צמרת החברה ופיטר אלפי עובדים. חברות רבות עצרו את הוצאות הפרסום שלהן בפלטפורמה מאז טוויטר ראתה עלייה בדיבור פוגעני ושימוש ברטוריקה. בניסיון לפצות על אובדן ההכנסות מפרסומות, מאסק יצר שירות מנוי חדש, טוויטר בלו, המציע תכונות כמו היכולת לחבר ציוצים ארוכים יותר מהרגיל.
יקארינו ומאסק ישבו יחד בראיון מרכזי בכנס שיווק בפלורידה באמצע אפריל. במהלך השיחה שוחחו השניים על התפקיד שממלאים מפרסמים בעתיד של טוויטר, וכן על מיקומה בשיח התרבותי. במהלך הוועידה, מאסק ניסה על פי הדיווחים להרגיע את המפרסמים שטוויטר היא מקום מכובד עבור המותגים שלהם.
- "לפעמים אני חושב מה לא בסדר איתי" - אילון מאסק על השימוש באות X ועל החזון
- טסלה מכחישה ניתוק מספקים סיניים למרות לחצים גיאופוליטיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
היציאה של יקארינו מ-NBCUniversal מגיעה שבועות לאחר שג'ף של (Jeff Shell) הודח מתפקיד מנכ"ל החברה לאחר שהודה בקשר לא הולם עם עובדת. במקום להחליף את של, המנהלים הבכירים של NBCUniversal דיווחו למייק קבאנה, נשיא חברת האם Comcast. בחברת הפרסום NBCUniversal הודיעה כי יאקרינו תעזוב את החברה באופן מיידי, ומארק מרשל, המנהל הנוכחי של המכירות, פרסום ושותפויות לקוחות יהפוך ליו"ר זמני של קבוצת הפרסום והשותפויות של החברה.
- 1.אני 13/05/2023 05:57הגב לתגובה זולינדה לינדה יא לינדה... בהצלחה
אנבידיה"אנבידיה נסחרת במכפיל שפל היסטורי" בנק אוף אמריקה ממליץ לנצל את ההזדמנות
המניה נסחרת ב-177 דולר, בבנק אוף אמריקה סבורים שהיא תגיע ל-275 דולר; לא חוששים מתחרות מגוגל, רואים במכפיל רווח של 25 הזדמנות כניסה חד פעמית
מניית אנבידיה (NVDA) NVIDIA Corp. 0.31% נסחרת במכפיל רווח עתידי של כ-25 - רמה שעשויה להיות נקודת שפל אטרקטיבית למשקיעים. כך עולה מדוח חדש של צוות האנליסטים של בנק אוף אמריקה, בראשות ויוויק אריה שהוא אחד מהתומכים הנלהבים של אנבידיה. לפי הניתוח שלו, בכל פעם שמניית אנבידיה התקרבה למכפיל 25, היא התאוששה לרמות של 30 עד 40 תוך 3-6 חודשים.
הדוח מגיע על רקע שבוע חזק במיוחד למדד ה-SOX של מניות השבבים, שזינק בכ-10% והצליח לחזור מעל הממוצע הנע ל-50 יום, תוך ביצועי יתר מול מדד ה-S&P 500 שעלה 3.7% בלבד. זאת למרות ירידה של כאחוז במניית אנבידיה עצמה, מה שמעיד על התרחבות הראלי לחברות נוספות בסקטור.
בין המניות הבולטות בשבוע האחרון: Credo Technology זינקה ב-33%, ברודקום עלתה 18%, Coherent הוסיפה 18%, אינטל קפצה 18% על רקע כותרות בתקשורת לגבי זכיות פוטנציאליות בייצור שבבים, ו-Marvell עלתה 15% לקראת פרסום דוחות ולקראת כנס re:Invent של אמזון.
הדיון עבר מהשקעות הון לחשש מתחרות
בחודשים האחרונים, הדיון המרכזי בקרב משקיעים בתחום הבינה המלאכותית עבר ממוקד. אם בעבר החשש היה מהיקפי ההשקעות האדירים של חברות הענן, כעת הדיון מתמקד בתחרות - בין מודלי השפה של OpenAI לבין Gemini של גוגל, ובמקביל בין שבבי ה-TPU של גוגל וברודקום לבין שבבי ה-GPU של אנבידיה.
- אנבידיה תשקיע 2 מיליארד דולר בסינופסיס - עוד עסקה סיבובית?
- "זה העולם של אנבידיה, כל השאר משלמים שכר דירה"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
האנליסטים של בנק אוף אמריקה מדגישים מספר נקודות מרכזיות שמטות את הכף לטובת אנבידיה: ראשית, היצע השבבים בתעשייה הדוק, ואנבידיה שולטת בהקצאה - מה שמקשה על לקוחות לשנות את תמהיל הרכישות שלהם בשנה הקרובה. שנית, שבבי ה-TPU הוכיחו את עצמם רק במרכזי הנתונים של גוגל עצמה, בעוד ש-GPU זמינים בסביבות ענן מרובות כולל בענן של גוגל. למעשה, הבנק מעריך כי רכישות ה-GPU של גוגל צפויות להגיע לכ-10 מיליארד דולר ב-2025, סכום דומה לרכישות ה-TPU שלה מברודקום.
סידני סוויני (אמריקן איגל אינסטגרם)אמריקן איגל: סידני סוויני הגדילה את ההכנסות, אבל מה עם הרווחים?
הקמפיין הפרובוקטיבי שהפך את אמריקן איגל למניית מם דחף את המניה ב-27% השנה, אך האנליסטים מזהירים: היסודות העסקיים עדיין חלשים, המרווחים בלחץ והקמפיין לא יכול להחזיק את החברה לאורך זמן; האם אמריקן איגל הפכה מניית מם?
אמריקן איגל American Eagle Outfitters Inc. תפרסם הערב את דוחות הרבעון השלישי לשנת 2025, ובשוק ממתינים בדריכות לשאלה אחת מרכזית: האם אפקט סידני סוויני, טרוויס קלסי ומרתה סטיוארט ימשיך להעלות את המכירות, או שמדובר
בהייפ שלא יחזיק מים?
הציפיות בשוק מתונות יחסית: והקונצנזוס הוא רווח מתואם של 0.44 דולר למניה והכנסות של 1.32 מיליארד דולר, עלייה שנתית קלה של כ-2.3%. למרות זאת, יש מי שמאמין שהחברה תפתיע לחיוב. בחודשים האחרונים נרשמו שש העלאות תחזית רווח מצד
אנליסטים ללא הפחתות, לצד שבע העלאות בתחזיות ההכנסות, נתוני אופטימיות שאינם שכיחים בענף האופנה.
אם נסתכל על נתוני העבר, בעשרת הרבעונים האחרונים, אמריקן איגל עקפה את תחזיות הרווח 88% מהפעמים, והעובדה הזו נותנת למשקיעים סיבה להאמין שהחברה עשויה שוב
להכות את התחזיות.
האם הקמפיין של סוויני מתורגם למכירות?
הקמפיין השנוי במחלוקת בכיכובה של סידני סוויני, עם הסלוגן "Sydney Sweeney has great jeans", הפך לאירוע תרבותי. לצד ביקורות שטענו כי משחק המילים בין "jeans" ו־"genes" נושא קונוטציות
גזעניות, הקמפיין הפך ויראלי, משך מיליוני שיחות ברשת ואף זכה לתמיכה מנשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, שהכריז כי מדובר ב"פרסומת הכי לוהטת שיש".
- בגלל ציוץ אחד: אמריקן איגל מזנקת ב-19%
- אמריקן איגל קופצת ב-7% - בדרך להפוך למניית מם?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההדים, כך נראה, השפיעו גם על השורה התחתונה. החברה דיווחה על “היקף חסר תקדים של מצטרפים חדשים”, ומכרה דגמי
דנים בקצב שיא. ההערכה בשוק היא שההשפעה האמיתית של הקמפיין לא נראתה ברבעון השני, שהושק ממש בסופו, אלא תופיע כעת במלואה בדוחות הרבעון השלישי.
