רשת ACE משיקה מותג ריהוט לבית ולאמבט - "דובלה"

תשקיע בהחדרת והשקת המותג כחצי מיליון שקל
אפרת אדיר |

רשת ACE יוצאת בקמפיין פרסום לרגל השקת קולקציה חדשה של ריהוט לבית ולאמבט של המותג "דובל'ה". הרשת תשקיע כחצי מיליון שקל בהחדרת והשקת המותג.

הקמפיין, שנערך באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, כולל מודעות בעיתונים, עיצוב בנקודות המכירה, לצד פעילות קד"מ בסניפים, בשילוב פוסטרים, פליירים ועוד.

אורית בניטה, מנהלת השיווק של רשת ACE אומרת: "הקונספט הפרסומי של הקמפיין, נועד לבדל את "דובל'ה" משאר המתחרים, תוך שימת דגש על החדשנות והמובילות של המותג ומיצוב החברה כמובילה בשוק".

לדבריה, הפרמטרים החשובים ביותר לצרכן, עם רכישת ריהוט לבית, הינם התאמה אישית, אפשרות למודולריות, איכות, רמת מחירים סבירה וריכוז הפריטים והאביזרים המשלימים, תחת קורת גג אחת.

עוד מוסיפה בניטה, כי "בעבר הייתה חשיבות רבה לפונקציונאליות של המוצרים בלבד, בעוד שכיום מושם הדגש על עיצוב חדרי הבית, תוך שילוב סגנון אישי, מתוך התפיסה שבני המשפחה מבלים בו זמן איכות ומעדיפים פינוק ונוחות, לצד עיצוב אופנתי".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה