אינטרנט זהב משקיעה מיליון שקל בקמפיין מבוסס סקר
Smile אינטרנט זהב מעלה קמפיין רחב היקף במטרה לבסס את שירותי החברה והמחירים שהיא מציעה כמשתלמים ביותר. הקמפיין תחת הכותרת: "יתרון ברור במחיר", מציע ללקוחות כל ספקיות האינטרנט להצטרף לאינטרנט המהיר של החברה במהירויות גלישה של 2 ו-2.5 מגה, במחירים משתלמים.
צביקה שיינפלד, סמנכ"ל השיווק של Smile אינטרנט זהב: "הקמפיין מתבסס על סקר גלובס האחרון שמצא כי ל-Smile אינטרנט זהב יתרון ברור במחיר על פני ספקיות האינטרנט האחרות והיא החברה המציעה את חבילות הגלישה המשתלמות ביותר במהירויות 1.5-2.5 מגה, בין השאר מצא גלובס שגם תיבת הדואר המוצעת על ידנו היא בעלת הנפח הגדול ביותר".
"מחקרים מראים שהפרמטר המרכזי בבחירת ספק אינטרנט ביתי הוא "ההצעה המשתלמת" ולפיכך במהלך זה Smile אינטרנט זהב ממשיכה ומבססת את התפיסה כי הצרכן יכול לגלוש במהירויות גבוהות, ולמצות את חווית הגלישה באינטרנט גם במחירים משתלמים וגם ליהנות מסל שירותים מיוחדים", אומר שיינפלד.
הקמפיין, מבית היוצר של ראובני פרידן, יעלה בערוצי הטלוויזיה המסחריים השונים, ברדיו ובאתרי אינטרנט מובילים בהשקעה של כמיליון שקל.