אביב גפן עובר לארומה

רשת "ארומה ישראל" תמכור דיסקים ישראלים בסניפים תחת המותג: "Aroma music bar"; חלק מהדיסקים שיימכרו יופקו בלעדית עבור ארומה במהדורה מיוחדת
אפרת אדיר |

רשת "ארומה ישראל" מרחיבה את פעילותה ונכנסת לתחום המוסיקה. בכך, משיקה הרשת את המותג "Aroma Music Bar" אשר יאחד תחתיו פעילות ענפה בתחום המוסיקה הישראלית.

המודל של Aroma Music Bar מבוסס על המודל הקמעונאי Hear Music של רשת "סטארבקס" בארה"ב. המודל, שנוסד בשנת 1999, הפך את רשת סטרבאקס תוך מספר שנים לגוף בעל היקף מכירות דיסקים משמעותי בארה"ב, אשר מעמיד תחרות קשה לרשתות ותיקות כגון טאוור רקורדס. כיום, כלולים תחת מותג Hear Music תחום הפקת דיסקים בלעדיים לרשת, חנויות מותג, ערוץ רדיו עצמאי ועוד.

בנוסף, אמנים מפורסמים כגון שריל קרואו ובוב דילן בחרו בשנים האחרונות להוציא את התקליטים שלהם בלעדית ברשת סטרבקס. לשם המחשה, התקליט של שריל קרואו מכר בתוך שבוע 100 אלף עותקים ברשת סטרבאקס.

מהלך דומה מבצעת, כאמור, היום רשת ארומה ישראל אשר תשקיע מיליון שקל בכניסה לתחום המוסיקה. במסגרת קונספט זה חתמה הרשת עם 3 חברות ההפצה הגדולות של מוסיקה - הליקון, הד ארצי ו-NMC, לשיתוף פעולה עם האמנים הישראלים תחת ייצוגם.

הדיסקים שיימכרו ברשת יופקו בלעדית עבור ארומה ויימכרו אך ורק בסניפי הרשת.

נעם ברמן, סמנכ"ל שיווק ארומה ישראל: "אין כמעט גוף קמעונאי כיום בישראל אשר מעניק פרישה כה רחבה, זמינות גדולה ופניה לקהל יעד מגוון בדומה לארומה. 100 אלף לקוחות אשר עוברים בכל יום בסניפי ארומה ישראל, הופכים את הרשת לפלטפורמה אידיאלית למכירת מוצרי מוסיקה, בניגוד לרשתות המוסיקה המסורתיות אשר מעניקות מענה חלקי בכל הפרמטרים הללו".

ברמן הוסיף: "אנו שואפים להפוך לתו תקן בתחום המוסיקה הישראלית ולתפוס בתוך שלוש שנים נתח שוק של 20% עם מכירות של 100 אלף דיסקים בשנה".

שוק המוסיקה בישראל מוערך בכ-120 מיליון שקל בשנה עם מכירות של 2.5 מיליון דיסקים.

הדיסק הראשון שיושק תחת המותג Aroma Music Bar הנו אוסף חדש של שירי אהבה של אביב גפן מבית "הד ארצי". זהו האוסף הראשון של הזמר והוא כולל 20 שירים פופולאריים, בצירוף בונוס - ביצוע חדש לשיר של נורית גלרון "אתה פה חסר לי".

בשלב ראשון יושק הדיסק ב-30 אלף אשר ימכרו בלעדית בסניפי ארומה ישראל, במחיר של 59 שקל. השקת הדיסק החדש תלווה בקמפיין עיתונות.

לדברי ברמן: "הסכמתו של אמן מוביל כאביב גפן להוביל את המהפכה של ארומה מעידה על האמון המלא שיש לו במודל ועל האפשרות, שבדומה למה שקורה כיום בחו"ל, אמנים מובילים נוספים יצטרפו למגמה ויעדיפו להשיק את הדיסקים שלהם בלעדית בארומה".

בני מנשה, נציג חברת "הד ארצי" על הבחירה בשת"פ עם ארומה: "אנו רואים בארומה הזדמנות להרחיב את שוק הדיסקים בשל הזמינות הגדולה של סניפיה והישראליות שהיא משדרת".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה