ארה"ב: ביטחון הצרכנים עלה לרמה הגבוה ביותר מ-2002

"הכל בהכל , המדד מציע שיפור מתון בקצב הגדילה של תחילת 2007", אמר לין פרנקו, ראש המרכז למחקר הצרכני בארגון
אריאל אטיאס |

מדד ביטחון הצרכנים של ארה"ב עלה יותר בינואר, מצביע על שיפור "מתון" בחצי הראשון של השנה, מסר ועד המנהלים בחברת המחקר הפרטית. ביטחון הצרכנים עלה לרמה של 110.3 הנקודות בינואר, הרמה הגבוה ביותר מאז מאי 2002, מרמה של 110 בדצמבר. צפי הכלכלנים היה לעלייה לרמה של 111 הנקודות.

הצרכנים עליזים מהמצב העכשווי, בעיקר עקב שוק עבודה מעודד יותר, אמר לין פרנקו, ראש המרכז למחקר הצרכני בארגון. למרות זאת, ההתייחסות לגבי העתיד ירדה. "הכל בהכל , המדד מציע שיפור מתון בקצב הגדילה של תחילת 2007", אמר פרנקו בהודעה לתקשורת.

למדד לא אמורה להיות יותר מידי השפעה על דיון הפד היום ומחר לגבי התחזית הכלכלית. קובעי המדיניות של הפד צפויים לשמור על ריבית הבנק המרכזי יציבה בשיעור של 5.25% אחרי הפגישה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה