רונית רפאל: ב-5 השנים הקרובות אשקיע בפעילות בחו"ל
רשת רונית רפאל, המתמחה בטיפולי יופי ואסתטיקה מרחיבה את פעילותה במדינות אירופה באמצעות התאמת הפעילות הישראלית לפעילות הבינלאומית בהשקעה של מיליון דולר. לדברי רפאל התכנית העסקית שלה היא להתפרש על פני 20 מרכזים ברחבי אירופה במהלך חמש השנים הקרובות.
כיום, מחזיקה רפאל מרכז יופי בג'נבה הפועל תחת השם:L.Raphael, בשנת 2007 מתכננת רונית לפתוח שני סניפים נוספים בחו"ל, האחד בעיירת הנופש וורבייה שבשוויץ והשני ברחוב בונד היוקרתי בלונדון.
כחלק מאסטרטגיית התרחבות הרשת משיקה רפאל גם לוגו בינלאומי חדש לחברה - Ronit Raphael- Science of beauty, (רונית רפאל - מדע היופי), גם צבעי המותג הוחלפו לכתום, על מנת ליצור זהות אחידה בין המרכזים בישראל לפעילות הבינלאומית.
בישראל, תמשיך הרשת לפעול תחת המותג "רונית רפאל" בשל הזיהוי שיש לשם המותג עם עולם הטיפוח והיופי בישראל.
הכירורגיה הפלסטית יוצאת מהתפריט
מהלך שיווקי נוסף שעורכת רפאל הוא רענון חמשת המרכזים הרפואיים בארץ והתאמתם למראה החדש והמוקפד של בית היופי L.Raphael בג'נבה. בדומה לפעילות בחו"ל הוחלט שמעתה הרשת הישראלית תתמקד בטיפולים קוסמטיים אסתטיים וטיפולי אסתטיקה רפואית לנשים, גברים ובני נוער.
בכך, מוציאה רפאל את תחום הכירורגיה הפלסטית וניתוחי העיניים מסל המוצרים הקבוע. עם זאת מציינת רפאל: "אנו נעבוד בצמוד עם מספר רופאים כירורגיים מומחים מובילים הפועלים בישראל ובחו"ל, על מנת לספק מענה גם בקטגוריה זו".
הקונספט החדש, כפי שבא לידי ביטוי במרכז בג'נבה, אינו תלוי ברופאים מומחים מקומיים והוא מתבסס על הידע והניסיון שמצטבר ושייך לרשת כולה. "זהו קונספט שקל לנייד מארץ לארץ, המאפשר פיתוח מהיר", אומרת רפאל. בנוסף, מפרידה רפאל בין 2 מודלים שיפעלו ברשת. האחד - המודל העירוני שמציע טיפולי אסתטיקה קצרים, בדומה למרכזים בישראל. המודל השני הוא מודל הכפרי שיפעל במתכונת של מלון בוטיק ויעניק טיפולים בני שבוע ימים הכוללים טיפולי אנטי אייג'ינג, הרזיה וטיפולים אסתטיים שונים הניתנים על פי תכנית אישית לכל לקוח.
לאחרונה, עבר בית רונית רפאל והסניף הראשון ברשת לבנין רונית רפאל ברחוב בזל בתל-אביב, שתוכנן במתכונת L.Raphael בג'נבה בעיצוב הארכיטקט יונתן ליטרסדורף. בשיפוץ הבניין והפיכתו למרכז המוביל של רשת רונית רפאל בישראל הושקעו למעלה מ-2 מיליון שקל. במהלך 2007 יעוצבו מחדש גם המרכזים הנוספים בירושלים, רעננה, חיפה ונצרת.
מנתוני החברה עולה, כי במרכזי רונית רפאל בישראל ביקרו בשנת 2006 למעלה מ-150 אלף לקוחות. הוצאה ממוצעת למבקר עומדת על כ-2,000 שקל, לא כולל טיפולים כירורגיים. פילוח הקהל מראה שלמעלה מ-30% מהטיפולים מבוצעים בגברים, 25% בבני נוער והשאר בנשים.