אולימפיאדת המפתחים יוצאת לדרך
קודגורו אקסטרים 3 הינה תחרות הבוחנת יכולת חשיבה מתמטית, יכולות בפתרון בעיות, מקוריות, יעילות וגמישות תכנותית. התחרות מתקיימת זו השנה השלישית. התחרות היא מעין גירסה ממוחשבת לתוכנית הריאליטי "הישרדות". צוותי הפיתוח שישתתפו בתחרות ינסו לשרוד אחרונים על גבי "אי בודד" וירטואלי, מול מתחריהם שינסו להעיף אותם מהאי.
אי זה יהיה למעשה אזור בתוך הזיכרון של המחשב, שישמש מעין זירת משחק וירטואלית. אל האי ניתן יהיה להגיע באמצעות מנוע משחק אותו יוכלו המשתתפים להוריד מאתר האינטרנט של התחרות. כל צוות יתבקש לכתוב תוכנה (בשפת אסמבלי 8086) שתהווה שורד דיגיטלי אשר יתחרה מול השורדים של הצוותים האחרים. הקבוצה שתשרוד אחרונה עד סוף התחרות תוכרז כזוכה. פרסים כספיים של מכון ויצמן למדע ומלגות לימוד של המרכז הבינתחומי בהרצליה, ותזכה בפרסים.
השלב השני של התחרות ייערך ב-25 בפברואר 2007, ביחידה לצעירים במדע במכון ויצמן למדע. בשלב זה תתקיים התחרות בין כל השורדים. פרטים נוספים על יום התחרות, במסגרתו ייערך הפנינג שיוקדש כולו למדעי המחשב, יפורסמו לקראת התחרות.
קודגורו אקסטרים 3 תהיה פתוחה לבני נוער בגילאי 15-18. עקב הצלחתה של התחרות שנים קודמות, הוחלט להרחיב את התחרות ולקיים במקביל לתחרות של בתי הספר התיכוניים, גם תחרות בין צוותים מחברות היי-טק, אוניברסיטאות ומכללות.
תחרות קודגורו, הבוחנת יכולת חשיבה מתמטית, יכולות בפתרון בעיות, מקוריות, יעילות וגמישות תכנותית, היא פרי יוזמתם של היחידה לצעירים במדע במכון ויצמן למדע, בית ספר אפי ארזי למדעי המחשב, במרכז הבינתחומי הרצליה וחברת אלדין (נאסד"ק: ALDN), העוסקת באבטחת מידע באינטרנט ובהגנה על תוכן דיגיטלי.