יוון זה כאן: תנובה ממתגת את חוף מכמורת כחוף פיראוס
כלי השיווק הקייצי - מיתוג חופי ים על ידי חברות מובילות במשק ממשיך לבלוט גם הקיץ. חברת אורנג' הינה ממובילות המהלך כאשר מיתגה את מתחם צ'יץ'-ביץ' בחוף גורדון בתל אביב. גם סקאל מיתגה לפני כשנתיים את חוף מרינה וילאג' בהרצליה כמתחם VIEW.
תשלובת החלב תנובה, שחקנית נוספת באסטרטגיית מיתוג החופים, מסרה כי היא מצטרפת למהלך והופכת את חוף מכמורת לחוף פיראוס, כשם מותג הגבינות היווני של החברה, בהיקף השקעה של מיליון שקל.
במסגרת המיתוג, יעבור החוף כולו מתיחת פנים במטרה לתת למבקרים תחושה של עיירת חוף יוונית טיפוסית על הים, בהתאם לערכי המותג המתבססים על מטבח גבינות יווני, מוסיקה ושמחת חיים. כמו כן יוגשו במסעדת החוף מאכלים המבוססים על מוצרי תנובה.
לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת עסקים ושיווק בתשלובת החלב: "מטרת המהלך להטמיע את ערכי המותג פיראוס בצורה חוויתית ועממית כך שציבור גדול יוכל להחשף אליו. אנחנו נביא לקהל הישראלי יון בזעיר אנפין באמצעות טעמים, מוסיקה, חוף מטופח והרבה שמחת חיים".
מעבר לתפעול השוטף של החוף, יתקיימו בכל שבוע במהלך חודשי הקיץ בין הימים רביעי לשבת, פעילויות מגוונות לקהל הרחב, הכוללות הופעות של מיטב האומנים, הקרנות סרטים, הפעלות מגוונות לילדים ועוד. בנוסף, מתכוונת תנובה להפיק להפיק חתונה יוונית למספר זוגות בט"ו באב, חג האהבה.
המותג פיראוס נחשב למוביל בתחום הגבינות המלוחות. בסדרה 25 מוצרים. על פי נתוני אי.סי נילסן לחודש מאי 2006 עומד נתח השוק הכמותי של פיראוס במדף על 59.2%.
השקת הפעילות בחוף תלווה במסע פרסום באמצעות משרד הפרסום גיתם ויכלול פעילות פרסומית בטלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט.