שרשרת שיבושים היסטורית ורגישות גבוהה מדי באספקה החזירו את מראות המקררים הריקים ברשתות השיווק. התקלה באלון תבור אילצה את הצרכנים לחפש אלטרנטיבות, ובתוך זמן קצר מתחו הקונים את כושר הייצור של
טרה ושטראוס עד לקצה – ויצרו מחסור רוחבי בגבינה הלבנה ובקוטג'
שמתם לב לתופעה מעניינת? בכל מצב שהוא - החברות מעלות מחירים: כשיש וכשאין אינפלציה, כשמחירי התובלה בעולם גבוהים או נמוכים, כשהשקל מתחזק וגם כשהוא נחלש: כל שינוי שקורה הוא סיבה להעלאת מחירים. אולי פשוט עובדים עלינו? מה הפתרון ומדוע האיומים של הפוליטיקאים פשוט מגוחכים?
תנובה רצתה להעלות את המחירים ב-4.7%, על רקע האינפלציה (והאמת שיש בזה משהו), אבל שופרסל לא מוותרת כרגע ובין החברות יש נתק ולא מתנהל מו"מ. יובהר - אין מחסור במוצרים שבפיקוח כמו חלב וגבינה לבנה; השאלה האמיתית היא לא שופרסל אלא האם הצרכן הישראלי יסכים לוותר על שוקו ומעדנים (מוצרי מותרות) כי יחליט שבמחיר החדש זה יקר לו מדי
חג השבועות הוא הזדמנות נהדרת לבדוק איך משווקים בעולם טכנולוגי מוצרי חלב, מה כוחם של התחליפים, ואיך משלבים סלבס לא מעולם הקולינריה. מנהלת השיווק של חטיבת החלב של תנובה, מיכל בצר, על המהלך השיווקי המוצלח של החברה, ומה החלום הקיראייטיבי | מנהלי שיווק מדברים
פלוריסטם רותמת טכנולוגיה מהביוטק לפודטק בשת"פ עם תנובה. המנכ"לים מדברים בראיון על שוק של 280 מיליארד ד' ב-2030, תנובה מאמינה שתשחזר את ההצלחה מתחליפי החלב, ואחרי התרסקות פלוריסטם המנכ"ל אומר: "התרופה לקורונה הייתה ניסוי, זה לא המצב"
התאגיד צפוי לעסוק במזון מבוסס חלבון מתורבת כאשר יפעל בהתחלה לגידול בשר, עם אפשרות להתרחב גם לתחום הדגים והחלב. תנובה תשקיע 7.5 מ' ד' בתאגיד עם הפשרות להמשך השקעות בעתיד. בעקבות הדיווח - מנית פלוריסטם מזנקת 35%
שר האוצר אביגדור ליברמן פרסם את הצו שנועד לבטל באופן קבוע את המכסים על ייבוא חמאה לארץ לאחר שבמלך שנת 2020 בשל מחסור בוטל המכס באופן זמני; המהלך נועד להוריד את רמת המחירים ולשמור על מגוון