כרמית מקימה מרכז הפצה בהשקעה של 250 אלף דולר
שנתיים מאז פרשת קדבורי, נראה כי יבואנית ויצרנית הממתקים, כרמית, התאוששה. החברה מסרה היום (ג') כי היא מקימה בימים אלו מרכז לוגיסטי בשטח של כ-3,000 מ"ר.
החברה מסרה עוד, כי המבנה מושכר לטווח ארוך ונמצא באזור התעשייה ביבנה. היקף ההשקעה בהכשרת המבנה, השייך לחברת ארגמן, עומד על כ-250,000 דולר. זאת, על מנת להתאימו לצרכיה המיוחדים של החברה. מרכז ההפצה החדש כולל אולם הפצה גדול ומקורר לצורך אחסון מוצרי שוקולד, הרגישים לחום. מלבד האולם, יכלול המרכז גם במות להעמסה ולפריקה, עליהן ניתן יהיה לשנע אלפי משטחים.
כמו כן, בעקבות המעבר למרכז הלוגיסטי החדש, הכפילה כרמית את צי המשאיות שלה ושדרגה באופן שכל המשאיות מצוידות במערכת צינון ומסוגלות לשנע מוצרי מזון הרגישים לחום. בשל העובדה, כי נותר שטח פנוי במקום להעמסה ופריקה של סחורות, מתכוונת כרמית לנצל פלטפורמה זו ולהציע שירותי מכירות והפצה למוצרים של חברות נוספות בתחום.
בימים אלו מתקיים משא ומתן בעניין עם חלק מהחברות. יהודה בן אברהם, משנה למנכ"ל החברה צופה, כי עם הקמת המרכז הלוגיסטי החדש תגדיל החברה את מחזור המכירות השנתי שלה בכ-20%. מחזור המכירות של החברה עומד על כ-100 מליון שקל בשנה ומניותיה נסחרות בבורסה משנת 1993.
נזכיר, כי כרמית משכה תשומת לב רבה בתקשורת, בפרשה שבמסגרתה הוגש כתב אישום חמור נגד שטראוס-עלית בהפעלת מערכת לחצים ואיומים על קמעונאים וסיטונאים, במטרה למנוע כרמית להחדיר את מוצרי השוקולד של קדבורי לשוק הישראלי.